Her skal jeg kose meg

Sommerens første frokost utendørs

Det tok meg nesten 2,5 år i leiligheten på Bystranda før jeg endelig fikk innredet verandaen min. Nå er en nydelig sofa på plass, og i går koste jeg meg med første måltid utendørs i nye hagemøbler. Det er ikke helt sommertemperaturer her på sørlandet om dagen, men med et lite pledd rundt bena var det nydelig å sitte ute. Frokosten ble en gammel favoritt, havregryn kokt opp på melk med vanilje protein og friske bær. En proteinrik og fløyelsmyk grøt som gir godt med energi, og smaker himmelsk. Jeg drikker ofte rød saft til grøt, jeg vet ikke om det er en greie fra barndommen at vi ofte hadde grøt og saft, men det er hvertfall blitt en liten greie for meg at saft hører til sammen med grøten. 

I dag har jeg så mye hyggelig på planen. Jeg har et møte klokken 13, etterfulgt av lunsj med min skjønne Celine som endelig er hjemme fra Danmark. I kveld står sushi og etterlengtet venninne tid med Edle på planen. Edle er jenta bak Funfit-timene som kjøres på Solsiden, treningsenteret hvor jeg trener fast. Jeg var så hektet på disse timene, men så falt jeg av på et tidspunkt. Nå gleder jeg meg til å komme i gang igjen til høsten, og ikke minst dele Funfit øktene med dere her på bloggen. 

Hva er din plan for dagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

11 kommentarer
    1. Hei 😀
      Har et spørsmål utenom innlegget. Jeg bestilte en tights på fitliving.no den 10 juli. Bestillingen har enda ikke kommet, og jeg har forsøkt å sendt mail til dem uten no svar. Vet du hva grunnen kan være og eventuelt noen tips til hva jeg skal gjøre? 🙂

    2. Helene: Det var merkelig, så lang tid skal det ikke ta. Mulig de ble utsolgt og måtte vente på ny leveranse. Jeg aner ikke, forsøk å send de en ny mail, det ville jeg gjort 🙂

    3. Hei😊 du hadde på deg en veldig fin blomstermønstrete jakke på snap nettopp. Det så ut som en bomberjakke. Hvor er den fra? Er den kjøpt nå?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg