Det var virkelig på tide

Årets første bad i Norge

Det blir jo ikke helt riktig å si, for jeg badet som en helt i Frankrike for et par uker siden men det teller ikke, gjør det vel? I dag lå absolutt alt til rette for årets første bad i Norge, og det ble en iskald men frisk opplevelse. I dag har Kristiansand vist seg fra sin aller beste side, og hver solstråle har blitt utnyttet. Vi dro ut i båten kl 11, og fikk en hel dag på bøljan blå. 

Noe av det beste jeg vet med båt og holmeturer er all den gode maten vi alltid pakker med oss. Denne gangen var det salat og ferskt brød fra kjøkkenskapet, 12øres og kanelbolle, masse pepsi max, vannmelon, nektariner, pærer og bringebær. Mmmm. Ingen fare for å sulte på tur med oss altså. 

Nå ligger jeg som et slakt på sofaen, med saltvanns hår, solbrente skuldre og et stort smil om munnen. Dager som dette lever jeg lenge på. 

Har du hatt en fin dag? Håper solen har strålt hos deg også. 

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. SOMMER – bildene dine viser det beste av sommeren – sol, båtliv og is – og så litt godt å spise da og gode venner. Gleder meg til ferie – håper på fint vær

    2. Lise: Ja ikke sant – det er så herlig med slike dager som inneholder alt en sommerdag bør inneholde 😀 God ferie når den tid kommer, håper for din del at det blir mange fine dager med strålende sol!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg