Pakke i posten

Inneholder sponsede produkter

Oreo protein cookies

I går dumpet denne herligheten av en pakke ned i postkassen min, og den inneholdt så mye spennende. Vanligvis har jeg mine faste produkter jeg bestiller fra Proteinfabrikken, men denne gangen hadde jeg lyst å teste litt nye ting. Den største oppturen var uten tvil Oreo kjeksene. De var så gode at hele pakken forsvant på null komma niks. Kjeksene smaker faktisk oreo, men har et mye bedre næringsinnhold enn den originale kjeksen, kjeksene inneholder hele 27g protein. 

Energi/BCAA drikkene fra Nocco har jeg hatt flere ganger, og synes de er utrolig gode. Jeg bestilte BCAA / energidrikk fra True også, men de var ikke helt min smak. Jordbær-goji smaken ble for kunstig for min del. Jeg vet mange liker disse veldig godt, men det ble ingen favoritt hos meg. Proteinpudding har det vært enormt mye snakk om på sosiale medier, og det var gøy å endelig få teste dem ut. Jeg bestilte vanilesmak, og synes i grunn de var veldig gode. Et super proteinrikt lille mellommåltid. Enkelt og greit. PAM spray må jeg alltid ha i skapene, de er helt geniale og en fast gjenganger på mitt kjøkken. 

Har du testet noen av disse produktene? Har du noen favoritter? 

 

Smiiiil Maren 

 

 

8 kommentarer
    1. Storhandla med masse propud fra Sverige i går! Syns de er sykt gode😄 karamell er så langt favoritten. Spent på å smake blueberry muffin og lemon cheesecake og! Må teste oreoene. Nam, de så digge ut 😃☀️

    2. Har spist proteinpuddingene i ett års tid, de er mine favoritter, definitivt, og de har kommet med protpud-drikker, men advarer mot white chocolate raspberry og vanilla mango, da de smaker veldig kunstig og kvalmende, sjokoladen er veldig god.
      Vil gjerne teste Oreo-kjeksene med mye prottis, de ser supergode ut:)

    3. Propud puddingene er sååååå gode. Kjøper de i Sverige når jeg er der, så de blir alltid et godt høydepunkt etter en Harrytur. Jeg synes også nocco Bcca er best. Men hva er den Pam sprayen for noe??
      Anja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg