Litt nytt på kjøkkenet

It´s all in the details

I helgen fikk jeg endelig begynt å innrede min fine nye hylle på kjøkkenet, og selv om den ikke er helt ferdig enda, så har jeg lyst å dele den med dere. Jeg fikk også handlet med meg litt nye godsaker til å ha på kjøkkenbenken. Jeg synes det er så fint å bruke produkter som jeg faktisk bruker i matlaging, som interiørartikler. Gode oljer, pesto, balsamico, krydder og nøtter står nå å pynter opp både på benken og i hylla. 

Hyllen er som sagt ikke helt komplett enda, men det begynner å komme seg. Jeg mangler noe i de små avlange hyllene, og finner ikke helt ut av hva jeg skal ha der enda. Kanskje noen av dere har noen gode forslag? 

 

Smiiiil Maren 

 

 

27 kommentarer
    1. Hei Maren! Ååååh, den grønne pestoen og det saltet er så godt! Favoritter her også 🙂 Ønsker deg en fin mandag! I hovedstaden skinner sola 😀 ENDELIG!

    2. Kanskje du har plass til fine bunker med post it lapper i de avlange hyllene eller fine fyrstikk esker – det er jo ting en har bruk for
      Lekker hylle

    3. Så fint, jeg har også lyst på en slik hylle, men har ikke plass på kjøkkenet (har skrå vegger og vinduer). Er gøy når kjøkken “ting” kan også være pynt

    4. Hva med små telysholder (må jo bare stå til pynt og tas den på bordet når du skal bruke de)? Veldig delikat sånn som du har gjort det i hylla

    5. Hei!
      Du kan feks ha et høyt hvitt glass med noen kule sugerør i, en liten hvit blomsterpotte med de høye grønne plantene som har alovera i (husker ikke navn), og du kan ha ei ramme med et fint bilde i og i de små hyllene passer de små glassene med tallene 1,2,3 og 4 i samme som du har bokstaver.
      Har nesten samme hylle😊

    6. Less is more sier jeg bare. Det var fint som det var, så jeg synes ikke du trenger å fylle på med mer. Men kanskje hvis du tar hull på pestoeen feks og den må i kjøleskapet – da kan det jo fort bli tomt igjen. Men hva med noen fine spisebrikker?

    7. Så fin. Du kan jo en sukkerskål, sånn type med lokk på, men du trenger jo ikke å ha sukker oppi den. Eller noen små hvite lysestaker, men du kan jo ikke tenne de der da. Mamma og pappa har en sånn hylle hjemme, og de har funnet masse gamle pyntegjenstander som fyrstikkeske, salt og pepper i små glass, krystall glass og så er de geniale å enkelt putte inn litt julepynt og påske når den tid kommer. Kanskje du har et glass/krus fra du var liten, eller dekor fra dåpen din. Hehe.
      Anja

    8. Hva med å pynte med noen koselige bilder av deg og dine kjære?
      Blir så mye hyggeligere hjemme med litt personlige ting, hvor ikke alt er kjøpt i butikken 🙂
      Tror også det kunne vært kult med noe i en kontrastfarge 🙂

    9. Hanne: Smart, det finnes jo super fine fyrstikkesker. Så nettop en sånn fystikkbeholder i sølv som var super fresh. skal sjekke det ut om ikke det kan passe fint 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg