Family BBQ

Jeg stikker kjapt innom for å dele litt grillinspirasjon med dere. I dag har jeg storkost meg på grillings med familien, og vi fikk servert så mye godt. Jeg tror aldri jeg har sett en så overfylt grill med så mye digg før. Det var både kyllingspyd, biff, koteletter, pølser og spareribs, to digre salater med mye spennende innhold, ris, to ulike typer saus, og flere skåler med dressinger, oliven og annet snacks. Etter grillings var det kaketid, med både oreo iskake, ostekake, brownies og tidenes fruktfat.

Jeg synes dette var en inspirerende måte å dandere grønnsaker på, se så mye mer fristende det blir når det kuttes opp og legges på denne kreative måten. All ære til min tante her. Skal ikke se bort fra at jeg stjeler den ideen. Jordbær i salat var også en stor favoritt hos meg, det ble så friskt og godt. Det var også morsomt med spirer og pinjekjerner – to ting jeg skal implementere i mine egne salater fremover. 

Håper dere fikk litt inspirasjon til sommergrillingen med dette innlegget. Del mer enn gjerne et par tips tilbake hvis du sitter på noe du mener er for bra til å ikke testes ut. 

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Heisann! 🙂 Ført vil jeg bare si at du er en stor inspirasjon og jeg synes du er flink til det du driver med!
      Jeg lurte på om du har noen tips til hvordan man kan bli bedre på pullups..jeg tar bare to og en halv nå, men vil gjerne ta flere!
      Mvh

    2. Julie Finden: Det kan jeg absolutt få til, men vil du ha et svar akkurat her og nå så anbefaler jeg deg å google Martin Norum og pullups. Han har laget et super guide til hvordan mestre pullups. Jeg har brukt den mye selv, og synes den er så bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg