Det føles som tiden står stille

En lørdag uten planer, hvor man kan sove så lenge man vil, og våkne helt av seg selv. Det er virkelig en deilig følelse. Jeg er tidenes A-menneske, og det er jeg egentlig veldig glad for, men noen ganger er det deilig å kunne sove litt ekstra. I skrivende stund skjer det minimalt rundt meg, havregrøten står å sveller ( jeg lar alltid grynene stå i vann en stund før jeg koker dem til grøt slik at de sveller ordentlig ut. De kan gjerne stå i vann over natten hvis du har dårlig tid på morgenen), kaffen er klar og verandadøren står på gløtt. Sånn på morgenen synes jeg det er så koselig med lydene utenfor i stede for TV. Jeg bor helt nede ved sjøen, og da er det så mange koselige lyder. Akkurat nå føles det nesten som tiden står litt stille, og det er så godt. 

Nike legend tights  // Sko Nike  //  Genser Nike //  Caps Les Deux (aff.links)

Jeg ville egentlig bare titte innom å si god morgen, og ønske dere en herlig lørdag. Jeg må også få sagt tusen takk for responsen på Fitliving.no samarbeidet jeg avslørte i går. Hjelpes så stats at dere synes det var gøy. Dette er som sagt ikke min egen nettbutikk, men som dere forstod er det mitt bloggnavn og samarbeidet blir svært tett. Jeg kan nesten ikke vente me då dele konkurranser, freshe treningsnyheter og give-aways med dere. Tusen takk for alle fine ord dere legger igjen her om dagen. Både på blogg, facebook page og Instagram. Dere er virkelig en utrolig fin gjeng. 

Disse bildene er tatt for et par dager siden, men jeg synes de er så herlige med så mye energi og positivitet at jeg hadde lyst å dele de med dere i dag. Jeg har og slengt på hvor klærne er fra, da det har vært svært hyppig kommentert at jeg kan bli flinkere på. 

Nyt lørdagen og helgen, og siden min helg er relativt planløs enn så lenge er du mer enn velkommen til å dele dine planer. Jeg synes ofte leserne mine gjør så mye gøy, og det er ikke sjeldent jeg blir inspirert av dere til å finne på noe, lage noe god mat, se en spesiell film og slike ting. Uansett hva du skal så sørg for å kos deg litt ekstra i dag, det er jeg sikker på at du har fortjent. 

 

Smiiiil Maren 

 

12 kommentarer
    1. Idag flytter kjæresten ordentlig inn, så blir flytting sammen med han på meg idag 🙂
      Har også rukket å kjøre en skikkelig styrkeøkt i stua, og spist en skål med cottage cheese, eple og nøtter, så dette er allerede en super dag!

    2. Anonym: På en lørdag midt i fellesferien tror jeg nok det er flere enn meg som kan slappe litt av 🙂 men ja, jeg er absolutt veldig heldig som kan ha en rolig morgen.

    3. Vilde: Ja det er veldig godt. Spesielt nå om sommeren hvis man ikke har sommerhytte så er det deilig å ha sjøen tilgjengelig der man bor 🙂

    4. Jeg lurer på om du kanskje kan svare på hva du gjør på dager du ikke trener, og dager som i dag hvor du ikke har noen planer. Jeg sliter veldig med å vite hva jeg skal bruke tiden på når jeg ikke trener, studerer eller jobber.. Hadde vært gøy og fått litt inspirasjon til andre aktiviteter enn bare trening! Hva er dine favorittinnteresser ved siden av trening? 🙂

    5. Det er en skikkelig kul butikk, Maren. Kult og bra jobbet. Her kom jeg hjem akkurat etter en dagstur på fjellet. Vi gikk opp Gaustatoppen. En virkelig flott tur i nasjonal romantiske omgivelser i strålende sol. Helt perfekt med to gode venninner. Klarte selvfølgelig å tråkke over på foten igjen sånn to minutter før vi var framme ved bilen #surrehode på en helt flat sti og turens letteste parti.. Så her blir det rolig på sofaen nå. Kjøpte frosne erter på butikken og fikk heldigvis lagt på litt kaldt. Ble invitert på aftertur vin, men…… Nå gleder jeg meg ihvertfall til en god og lang dusj først

    6. I dag ble det jobb på meg, men tar det igjen i morgen nda jeg og en venninne skal gå vår egen versjon av Topp7 i Bymarka i Trondheim. Med sushi og vin som belønning etterpå 😀

    7. Blir glad av å se bildene av deg, så er du så fiin! 🙂
      Jeg har skjønt at den såkalte Marenskåla er blitt veldig populært, så jeg måtte jo prøve den jeg også. Jeg hadde cottage cheese, 1 vanilje yoghurt 0 %, bringebær, blåbær, litt banan og valnøtter + en liten dæsj honning! Og dette er blitt en stooor favoritt. Elsker dette og må ha vertfall en skål til dagen 😀 Du er en stor inspirasjon for meg 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg