The morning after

The perfect recovery breakfast

Hjelpes nå er det en trøtt frøken som sitter her å skriver til dere. Jeg har sovet i underkant av fire små timer, og det kjennes godt på kroppen i dag. Lite søvn og litt sliten – men fy søren så verdt det. Palmesus dag 2 toppet ALT, og jeg sitter igjen med en helt ufattelig god opplevelse. Vi hoppet, danset og sang med til Jason Derulo, Fedde Le Grand, Klovner i kamp og til slutt tidenes avslutning med Martin Garrix. Denne helgen har vært så ubeskrivelig gøy fra start til slutt, og jeg sitter bare å smiler i dag. Helger som dette lever jeg lenge på. Godt levert gutta – gratulerer med tidenes råeste strandfest!

Litt små sliten i dag, og da må det marenmat til for å at jeg skal komme meg igjen. Favoritt skåla med friske bær, cottage cheese, vanilje yoghurt og usaltede nøtter er en fast slager på mitt frokostbord, og uten tvil den matretten jeg spiser oftest. I mine øyne er dette perfekt recovery food. Jeg er ikke dårlig i formen, bare trøtt og sliten, og da gir en skål som dette, med litt snacks på siden super god energi til å komme i gang med dagen. 

Flere av dere kommenterte at det var gøy å se meg i litt annet enn bare treningsklær, så da kjører jeg på med å vise dere gårsdagens antrekk også. Igjen veldig enkel stil, men det er sånn jeg liker det. Svarte skinny jeans, og en løs laidback topp med åpen rygg. Jeg slang også på meg en skinnjakke, og enkle basic Nikes. De skoene var det beste valget noensinne, fy søren så mye gøyere det er på festival når du faktisk har joggesko som man kan hoppe rundt på. 

Dagen i dag skal brukes til å rydde og vaske leiligheten her etter helgen. Halve bystranda er inne i min leilighet, og det er virkelig sand overalt. Jeg rakk aldri å pakke ut etter turen til Frankrike før Palmesusfesten startet, så der har jeg også en jobb å gjøre. Ellers blir det en rolig gåtur i skogen, avslapning, serier, god mat og uten tvil tidlig i seng. 

Har dere hatt en bra helg? Hva er dine planer for dagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

12 kommentarer
    1. Du stråler, og det så virkelig gøy ut på Palmesus! Godt å ikke være i total bakrus da, litt trøtt og sliten er mye bedre!
      På fredag var jeg ute på en venninnes bursdagsfest, og hun hadde reservert bord på et sted som er en god blanding av oktoberfest og afterski. Med bare sanger en kan synge med til og danse til, og det er lov å danse på bordene! Gøy! Jeg drakk ikke mye, men havet på bordet til Jan teigen sin Optimist. Hehe! gøy var det, og deilig å få litt ut av lørdagen også med trening, shopping og rydding. Nå venter en alpinbakke på meg, OslosBratteste løypa. Gruer meg litt, men deilig etterpå!
      Ha en fantastisk søndag og kos deg.

    2. Så utrolig vakre øyne du har! Du stråler virkelig, og det er så fint å se! 🙂 Ha en fin dag Maren! 😀

    3. Nora: Nei så og si aldri, og når jeg først gjør det er det i veldig moderate mengder. Men jeg har det veldig gøy likevel, og føler ikke behov for å drikke mye alkohol 🙂

    4. Gleder meg til å høre dine spennede nyheter denne uken, som du hintet til på snapschat!! Fortell idag. Hehe. Hilsen meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg