En verdig avslutning

Living large in St.Tropez

Hele gårsdagen ble tilbragt i St.Tropez, med litt shopping, og nydelig lunsj. Uten tvil en verdig avslutning på ferien. Jeg har vært i St.Tropez en haug av ganger tidligere, men blir fremdeles helt overveldet av all luksusen. Den ene yachten finere og større enn den andre, og de lekreste bilene kjører rundt i gatene. Modellflotte damer, og unormalt velkledde herrer spankulerer rundt i gatene. Det er virkelig spesielt å se. Annerledes, og så fjernt fra min hverdag, og derfor litt fascinerende og gøy. 

Har dere sett så nydelig Dior hagen er. En lunsj under trærne der hadde absolutt ikke vært feil. I stede valgte vi å spise på en koselig restaurant litt inn i de koselige smågatene. Få steder har en slik sjarm som disse gatene, hvor gatene er dekket av brostein, og restauranter og merkebutikker ligger side om side hele veien. 

Nå skal jeg straks pakke de siste tingene mine, og komme meg avgårde til flyplassen i Nice. Jeg forlater storfamilien en dag tidligere for å reise hjem til sørlandet og Palmesus. Jeg gleder meg så mye at kribler i hele kroppen. Frankrike har vært ubeskrivelig fint, men nå er savnet etter min kjære så intenst at det føles utelukkende godt å være på vei hjem. Tenk, om få timer står han der på flyplassen å venter på meg. Jeg klarer ikke slutte å smiler bare ved tanken på det.

 

Smiiiiil Maren 

 

3 kommentarer
    1. Så fint det ser ut der! Håper på å få til en tur dit neste sommer 🙂 hvor er den svarte toppen fra forresten? Leter etter noe lignende til en bukse jeg har kjøpt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg