Alle trenger alenetid – selv på ferie

I dag ble det en litt sen oppdatering fra meg, og det er rett og slett fordi jeg har unyttet solen til det fulle. I morgen skal vi bruke hele dagen i St.Tropez by, også reiser jeg hjem til Sørlandet på torsdag. Det betyr at i dag var min siste soldag, og det er klart at det måte utnyttes. Jeg elsker solen, men nå tror jeg huden min er ganske klar for en liten pause. 

Enjoying a little me-time

På tur med 12 personer betyr mye mennesker, mye prat , mye latter, og mye koselig surr på en gang. Da er det faktisk litt deilig å noen ganger trekke seg litt unna å nyte litt egentid. I går koste jeg meg alene med magasiner, en liten oppdatering på sosiale medier og en iskald pepsi max. Det tok akkurat 20 minutter så hadde jeg ikke lyst å være alene mer, så det var ikke så mye som skulle til. hehe. 

I kveld skal halve huset ut å spise, mens andre halvdel blir igjen her for en skikkelig tacokveld. Jeg blir igjen her, og gleder meg så til tacokos. Det blir selvfølgelig ikke helt som taco hjemme, men jeg tror vi skal få et ganske så fristende tacobord likevel. I dag har jeg fått tatt bilder til to ferie-treningsprogram til dere, så det skal jeg få ut så fort som mulig. Svarene fra Polar har også kommet, så nå er det mye spennende i vente her folkens! 

Nå skal jeg komme meg i dusjen og skylle av meg alt av salt, svette og solkrem. Så skal jeg få satt meg ned å jobbe et par timer før middag. Titt gjerne innom igjen senere for en sporty oppdatering.

 

Smiiiil Maren 

 

4 kommentarer
    1. Så mange fine sommerbilder, ser fantastisk ut:)
      Jeg lurte på hvor bikiniene fra? Utrolig fine farger!
      Nyt siste dagene på ferie:)

    2. Bloggen din lyser virkelig opp de litt mørke sommerdagene her hjemme, og får meg til å glede meg masse til ferie! 🙂

    3. Du inspirerer på så mange plan, både når det kommer til trening og kosthold, men og den psykiske helsen og en balansegang ellers i livet, så tusen takk for at du gir så mye motivasjon og inspirasjon hver eneste dag 🙂 håper du får en super uke videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg