Aktiv familie på tur

Fun when it´s done

Vi fortsetter å nyte dagene her nede i varmen, og har sannelig lagt oss til en god rutine med morgentur hver morgen. Halve huset er ute av døren før klokken 08, og går/småjogger ned til havet, tar et bad, og går hjem igjen. Det varierer litt på tempo og lengde på turen på folk, men i dag var vi seks av ti voksne ute på trimtur. Jeg var ute i ca en times tid, og fikk unnagjort 8 gode kilometer. 

Etter turen koste vi oss med felles frokost, og et par avslappende timer med bassenget. Nå skal vi straks ned på stranda for å bade mer, sole oss og spise lunsj på beach cluben vi var på første dagen. Det har ikke blitt noe mer trening på meg enn disse morgenturene, men jeg lover dere at jeg snart skal gå i gang litt sirkeltrening med strikk og hoppetau. 

​Håper alt er fint hjemme. Utrolig gøy å høre hva dere driver med og om ferieplanene deres. Jeg koste meg veldig med alle kommentarene dere la igjen på det innlegget, og har prøvd å svare hver og en av dere. Jeg skal ha en liten svarerunde senere i dag også ,og det gleder jeg med skikkelig til. Så vit at jeg alltid leser hvert eneste ord dere legger igjen, og synes det er utrolig koselig å få lov å kommunisere med dere. 

 

Smiiiiil Maren 

16 kommentarer
    1. Kos deg på ferie!! Hjemme er været grått.. Har et skikkelig tilfeldig spørsmål, haha. Men er du sportsinteressert? Hva et i såfall favorittsportene du liker å se på tv/holde på med? 🙂 følger du med på fotball-EM kanskje?

    2. Elsker å besøke bloggen din når du er på ferie, er nesten som å være på ferie selv!
      Jeg har et spørsmål ang det med sommer og bikini og greier. Man går jo ofte rundt i bikini hver dag, flere dager i strekk, og da vil man jo helst være hårfri så lenge som mulig! Ang intimområdene, vil du anbefale voks eller høvel? Hva varer lengst/ser bedre ut? Og hva med bena?
      Beklager hvis dette var et litt sært spørsmål, du behøver absolutt ikke å svare på det hvis du ikke vil😅
      Håper resten av dagene dine blir like fine i Frankrike, god sommer!❤️

    3. åhh, så fantastisk herlig! skulle ønske jeg var på ferie selv akkurat nå.. elsker løpemotivasjonen du sprer, kanskje ubevisst – den er herlig for sånne som meg som ikke er helt begeistret for det 😀

    4. Skikkelig drømmeferie da! Jeg skal jobbe helt fram til siste uken i juli, og da venter 3 ukers ferie. Men vet ikke ennå hva jeg skal.. Kanskje du har noen gode Frankrike tips? Et litt mindre sted enn Paris og Nice, og ikke sånn super dyrt.. Uansett, ha en god ferie!! Hilsen Anja

    5. Hvordan lager dere det brødet? Eller hva dere har i det, regner med at det er kjøpt vanlig? Så virkelig godt ut 😍

    6. For en inspirerende og fantastisk blogg du har 😊 Er innom bloggen din hver dag og syns det er utrolig morsomt å lese om alt som du gjør, og du virker alltid så blid og glad😊😊 Jeg blir så motivert på treningsfronten og ikke minst ha en aktiv ferie. Reiser til Marbella om to små dager og ser frem til en aktiv og avslappende ferie☀️ Fortsett å oppdater oss om hverdagen din og ikke minst om gode treningstips😊 Ønsker deg en kjempefin sommer 🌸☀️

    7. Jeg synes det er så deilig å lese bloggen din om dagen. Nesten så det blir en oppladning til jeg selv reiser til Bulgaria om 3 uker. Så utrolig inspirerende å se at både aktivitet og sunn mat er en så naturlig del av ferien 🙂

    8. Jasmin: Åå så koselig å høre! I Marbella er det supre treningsmuligheter, der har jeg selv vært to ganger tidligere 🙂 Nyt og kos deg masse 😀 Ønsker deg en fantastisk ferie Jasmin 🙂

    9. Silje: Vi har kjøpt brødet hos bakeren, også kutter vi det bare nesten gjennom, og putter oppi masse smør og godt med hvitløk før det går inn i ovnen 🙂

    10. Åh, hørtes herlig ut! Inspirerende selv om det ikke er noe ferie på meg i sommer så har jeg noen rutiner jeg burde legge om på som det å sove lenge! Kos deg masse og gleder meg til å lese om sirkeltreningen. Jeg skal leke i Tufteparken og tenkte å få unna noen km i området i samme slengen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg