Fremme i paradis

Welcome to paradise

Vi ankom rivieraen i går kveld, og rakk i grunn bare en kjapp tur innom matbutikken og en koselig kveldsmat før vi stupte i seng. I dag våknet vi opp til strålende sol, og 25 grader. En kjapp kaffekopp ved bassengkanten og vips var joggeskoene på. Nå ligger jeg ved bassengkanten og nyter følelsen av at første treningsøkt på Rivieraen er gjennomført. 

 

 

Det å jogge her nede er en liten opplevelse, og dere som følger meg på snapchat (marenerdvik) fikk en liten sniktitt av turen. Det er virkelig helt idyllisk å jogge rundt på de små stiene som går helt nede langs havet. Det eneste du hører er bølgebrus og fuglesang, det er helt ubeskrivelig. Nå skal frokosten nytes, før stranda stå for tur. Senere i dag kommer resten av gjengen ned og ferien kan virkelig starte. 

Håper alt står bra til hjemme. Jeg kommer tilbake senere, nå ville jeg bare gi dere en kjapp oppdatering, og ønske dere en deilig lørdag. 

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Godt å se at du koser deg. Det fortjener du!
      Lurte også på en ting. Du er jo pt og vet sikkert litt sånn. Jeg har de siste månedene har jeg sunket veldig fort på jernverdier; d vitamin og hemologlobin.. Føler meg veldig sliten på trening, orker ikke løpe like langt eller trene like tung styrke. Vil du tro det kan ha en påvirkning?
      Hilsen en fast leser som freaker ut fordi hun ikke kommer noen vei med treninga 😮
      NYYYT FERIEN <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg