Slik pakker jeg for en aktiv ferie

Inneholder sponsede produkter

Klar for en sporty ferieuke 

Da var kofferten pakket for en sprek og aktiv uke i Frankrike. Jeg har med meg løpeshorts og korte topper, løse luftige singletter og gode joggesko. Jeg har med meg strikk, og hoppetau og tenker at kombinasjonen av alt dette gir det perfekte utgangspunkt for en sporty ferie. Jeg ser for meg at det blir mest jogging langs havet og styrke-sekvenser med egen kroppsvekt. Jeg har allerede satt opp et par programmer som jeg skal dele når jeg kommer ned. Det lille grønne strikket kalles et mini-band, og det er genialt å ha rundt knærne for å virkelig få aktivert rumpa i øvelser som knebøy og hipthrust. Hoppetauet er genialt som oppvarming, eller som et kondisjonslement i sirkelen. 

Jeg skal selvfølgelig gjøre andre ting enn å løpe, hoppe og svette på ferie. Så til alle de andre dagene har jeg pakket med meg både kjoler, skjørt, shorts, blondetopper og singletter. Jeg har med meg flere par med sko, vesker, tilbehør og selvfølgelig en hel haug av produkter. Jeg er spesielt spent på Abeile serien som jeg begynte å bruke for et par dager siden.

Abeile serien skal jeg teste den kommende uken, og grunnen til at jeg har valgt akkurat denne er fordi jeg sliter med soleksem på både bryst og armer. Abeile sin solkrem skal være unikt god på akkurat dette, og sammen med den pleiende kamillemasken skal det gjøre underverker for slik solskade. Så jeg er veldig spent, og krysser fingrene for at det fungerer. Sjeldent har jeg hørt så mye skryt av et produkt, så forventningene er høye. Jeg har også en sololje i samme serien. Den lukter godt, trekker fort inn, gjør huden silkemyk og gir en nydelig glød. Snakk om alt i ett produkt. Ellers har jeg med med flere solkremer, og gode produkter til håret. Det er helt skremmende hvor slitt det blir i sola.

 

Til kveldene vi skal ut å spise har jeg med meg litt andre type kjoler, skjørt og topper. Litt mer pyntet, men samtidig veldig laidback. Flere av toppene er løse, og med dyp åpen rygg. Jeg synes det er så fint når man ikke har noe under slike topper, og ryggen er solbrun. Jeg gleder meg så til å kunne dra ut å spise på kvelden i lette sommerklær uten å tenke på at man kan komme til å fryse. 

Nå skal kvelden nytes med kjæresten, god mat og film på tv. Planen var egentlig å ut for å se på sankthansbål, men med striregn fra åpen himmel så fristet det mer å bli inne i en varm og god leilighet. 

Hva er deres planer for sankthansaften? 

 

Smiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Hadde faktisk helt glemt at det var sankthansaften i dag! Helt til jeg gikk en tur ved elva her jeg bor og så alle menneskene som var der! Men nå har akkurat laget super gode sunnifiserte vafler som jeg har storkost meg med så føler kvelden ble meget velykket selv uten sankthansbål.

    2. Dro på trening jeg… Der var det stille ihvertfall, men får feire litt i helgen. Da er det hyttetur ved sjøen med tre venninner. Blir koselig.
      Ha en god ferie!

    3. Hei Maren.
      Vil bare ønske deg en riktig god ferie:-) Vil samtidig takke deg for en motiverende, inspirerende og god blogg! Du motiverer så mye til hverdagsaktivitet, variert trening, sunt og balansert kosthold:-) Tusen takk.
      Klem

    4. Hei Maren! Håper du koser deg på ferie. Kan jeg spørre om hvordan støtte/padding den Adidas-bhen gir (med logo i linningen)? Ofte når jeg kjøper sportsbh uten padding føler jeg at jeg viser litt for mye (selv om jeg ikke har så kjempestore pupper, bruker B-cup fra h&m til vanlig liksom) Hehe…

    5. Hei!
      Hvor har du kjøpt den fargerike toppen og den blå-blomstrete toppen? Nettbutikk? Hvilken str har du i de? 🙂 Kos deg på ferie! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg