I dag er det lov å være litt sliten

Sponset hår & makeup

Dette ble en sen oppdatering, men sånn kan det gå når man velger å avslutte bryllupsfesten kl 04 på natten. Det var en feiring jeg aldri har opplevd maken til, og jeg storkoste meg fra start til slutt. Nydelig brudepar, fantastisk mat, herlige mennesker, tyrkisk folkedans og trønder rock er stikkord for gårsdagen. Det var virkelig et fantastisk bryllup. Som jeg nevnte for dere var jeg så heldig å få hjelp til både hår og sminke i går, og det er jeg så uendelig takknemlig for. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten hjelp fra fineste Jeanette på A-salong Tollbodgata og Laura på Auds Hudpleie. Jeg kan mye om kroppen vår, jeg kan anatomi, og fysiologi, jeg kan treningslære, og jeg kan ernæring, men hår, sminke, negler og den slags dill – det må jeg melde total pass.

You made me feel like a princess 

Heldigvis er det hjelp å få, og i går ble jeg behandlet som en prinsesse av disse jentene. Jeg ble så fornøyd med resultatet, og følte meg veldig fin. Annerledes, og litt ugjenkjennelig, men likevel veldig fin. Jeg trives uten tvil best med håret i en høy hestehale i ført treningstights og joggesko, men jeg innrømmer at det er ganske så gøy å bli dollet opp på denne måten. Kjolen fikk jeg låne av Kristina, og det er jeg så glad for. Det er ikke akkurat flust av slike kjoler i mitt klesskap, og da er det godt det finnes gode venninner som stiller opp og åpner klesskapet sitt. 

Dagen i dag har vært ordentlig slapp, og det skal den jammen fortsette å være være. Dette er en total og komplett hvile og kose dag. Jeg er ikke vant til å danse tyrkisk folkedans til langt på natt, og kjenner at selv om jeg ikke hadde noe særlig alkohol så er formen rimelig redusert. Kroppen min er bortskjemt med gode rutiner og masse søvn, så nå føles det som hele systemet protesterer litt. Jeg ligger faktisk i sengen og blogger nå. Ved siden av meg har jeg en skål med cashew og yoghurtnøtter, og et digert fat med vannmelon. Et par tomme questbar papir ligger her også. Hihi. Det er sjeldent jeg har slike søndager, hvor jeg ser på serier og ligger i sengen til langt på dag, og det er kanskje akkurat derfor det føltes ekstra godt i dag. 

Vi har faktisk ikke vært helt slappfisker i dag. Vi ruslet en fin runde rundt Odderøya med et vennepar tidligere i dag, så derfor har jeg ikke spesielt dårlig samvittighet for å bare ligge her å sløve nå. 

Hvordan er det med dere. Hva har dere gjort i helgen? 

 

Smiiiil Maren 

 

25 kommentarer
    1. Jeg så deg og kjæresten når dere kom gående nede ved bystranda på dagen i går. Jeg måtte stoppe opp litt når dere passerte meg for du var bare så vakker Maren. Jeg snakket med en venninne i telefonen, og vi leser begge din blogg. Hun synes det var så gøy at jeg så deg. Dere var virkelig et helt ekstremt flott par der dere kom. Jeg tror du må være den bloggeren som faktisk er enda penere i virkeligheten enn på bilder ( selv om du er fin her og altså). Jeg har har sett deg flere ganger nede på tangen, oftest i treningsklær, og du er bare helt utrolig vakker. Du har smilt til meg flere ganger, selv om du ikke aner hvem jeg er. Aldri forandre deg Maren, jenter som deg er det for få av.

    2. Du hadde all grunn til å føle deg fin i går, Maren! 🙂 og du har all grunn til å ta livet helt med ro i dag! Kos deg i første gir med god samvittighet!!

    3. Så nydelig du var. Du er jo alltid nydelig, men du verden. Du kledde det der!! Det er lov å være sliten idag da. Jeg har jobbet hele helgen, og i kveld spilte jeg fotballkamp. Tapte og sitter nå med foten godt hevet opp og med is på. Fikk meg en skikkelig overtråkk, og det verker og gjør sykt vondt. Håper det går fort over! Noen tips??
      Kos deg videre med god mat og serier. Hvilken serie ser du på? Du er flott. Hilsen Anja

    4. Hei Maren!!
      Elsker bloggen din og er fast leser hver dag. Du gir masse motivasjon og inspirasjon og jeg du sprer glede med ditt sprudlende humør!
      Jeg lurte på om du kunne sette opp en slags ukeplan, sånn hvor du legger inn hvilke dager man kan gjøre hva. Synes det er greit å ha noe å følge, og dine planer kunne vætrt hjelp i inspirasjon! 🙂
      Ha en fortsatt fin dag, og keep up the good work! Du er bra!

    5. Anonym: Maren har fått på seg kjærestekilo? HAHA! Til din opplysning, og som Maren sin bestevenninne som ser henne på daglis basis – skal jeg heller fortelle deg at Maren langt i fra har gått opp i vekt den siste tiden. Da er det heller omvendt 🙂 Maren er den sprekeste og strammeste venninna jeg har, så jeg blir oppriktig provosert av latterlige kommentarer som dette. Jobb med deg selv, slutt å spy ut idiotiske kommentarer for å såre andre på en blogg som kun viser glede og en sunn livsstil – så skal du se du får det bedre med deg selv. Ellers, ta deg ei bolle- jeg tror du har godt av å få opp blodsukkeret ditt litt 😉

    6. Haha, hørtes nesten ut som meg selv det. Kan ingenting om hår, sminke og div. Men om fotball, trening og alt som handler om kropp og trening kan jeg 🙂 Godt vi er forskjellige! Vil bare si at du er utrolig vakker og blir veldig inspirert av å følge deg 🙂

    7. Iselina: Så koselig du synes det, tusen takk 🙂 Nei egentlig bare fordi han selv ikke har noe behov for å “vises frem” på en blogg, noe jeg respekterer. Samtidig så synes jeg det er fint å ha noen private ting litt skjermet. Jeg skal ikke si at han aldri noensinne kommer til å være på bloggen, for det håper jeg jo, men alt til sin tid 🙂

    8. Kristina Andersen: Fineste lille hissigproppen min <3 Det betyr hele verden at du klikker deg inn her å kommenterer sånn som dette. Du er så fantastisk. Nydeligste bestevennen noen kan ønske seg! Love you <3

    9. Karoline: Ukeplan – det var smart. Både for min egen del, og samtidig gøy å dele med dere. Takk Karoline 😀 *skrive det opp på blogg-lista*

    10. anja: Kjære Anja, hvor heldig er ikke jeg som har deg som leser? du kommer alltid med så fine kommentarer. Blir alltid glad når jeg ser du har kommentert 🙂 Tusen takk for alt du bidrar med, og tusen takk for nydelige ord her. Du er bare god.

      I forhold til overtråkk så ville jeg ist ned og holdt benet høyt for å mininalisere hevelsen, så ville jeg vært i ro så mye du klarer de neste dagene, og belaste inntil smertegrense. Overtråkk er kjipt, men går heldigvis relativt kjapt over. masse god bedring 🙂

      Du akkurat nå har jeg faktisk ingen serie. Fullførte Fosters nå, og er rett og slett serieløs. Det er jo krise!! hehe Ser du noe gøy??

      M

    11. Anonym: Kanskje du og Mia lenger ned her kan snakke sammen? Hun mener nemlig jeg er for tynn nå, så dere får diskutere dere i mellom da også finne ut av det 😛 haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg