En dag full av overraskelser

Sponset behandling & produkter

All smiles today

Like etter jeg hadde publisert innlegget i dag morges dro jeg ut på tur i skogen, og etter drøye 30 minutter jogging sa jeg meg fornøyd med egen innsats. Man trenger ikke kjøre langkjøring hver gang man er ute på tur. Noen ganger er en halvtimes tid mer enn nok. Dette var en deilig start på noe som skulle vise seg å bli en helt nydelig dag fylt med overraskelser og glede.

Den første overraskelsen kom da bachelorkarakteren ble avslørt og den var søren så bra at jeg holdt på å gå rett i bakken. Vi har jobbet grisehardt for den karakteren, og virkelig håpt det skulle gå bra, så når karakteren lyste mot meg i dag ble jeg så lettet og glad at jeg måtte slippe et lite gledeshyl. NÅ er jeg sykepleier på papiret også, autorisert og helt offisielt sykepleier. Fy søren!

Jeg trippet avgårde til A-salong Tollbodgata i en herlig lykkerus, og der møtte jeg skjønne Jeanette. I to timer dullet hun med håret mitt og resultatet ble så fiiiint. Plutselig hadde håret mitt både volum og hold, noe som er sykt godt gjort med et så slett og glatt, typisk skandinavist hår. Jeg tror hemmeligheten ligger i en helt rå saltvannsspray fra Kerastase, og Jeanettes magiske fingre. Jeg la ut bilde av sprayen på snapchat, så trenger du en spray som garantert vil funke anbefaler jeg å sjekke den ut. (brukernavn snap: marenerdvik) Jeg fikk også med meg litt nye produkter jeg skal teste. Jeg har brukt Kerastase i årevis, men akkuratt denne serien er ny for meg – jeg gleder meg til å teste. Jeg skal i bryllup på lørdag og nydelige Jeanett har sagt ja til å fikse håret mitt. Jeg er så takknemlig <3

Etter frisøren ble jeg overrasket igjen, denne gangen med blomster, gave og et helt nydelig kort som gratulerer med bachelorkarakteren. Gaven var det fine duftlyset dere ser på bildet, og blomstene var en bukett nydelige pioner. Jeg blir så rørt av slikt, og så ubeskrivelig takknemlig. Nei denne dagen her dere, all smiles – all day sier jeg bare. Nå kom jeg akkurat inn døren hjemme, og skal ta meg en lang god dusj før jeg synker ned i sofaen. I dag blir det ikke skrekkfilm på denne frøkna – det er hvertfall helt sikkert. I dag vil jeg se noe rolig, avslappende og koselig. Sleng gjerne over et tips hvis du har noen forslag, dere har jo reddet filmkveldene mine mer enn én gang før med deres herlige filmtips. 

Har dere en fin dag? Hva har dere gjort i dag? 

 

Smiiiil Maren 

 

18 kommentarer
    1. Så herlig. Gratulerer så mye, vakre deg.
      Håper du finner en fin film. Akkurat nå kommer jeg ikke på så mange filmer,men kanskje magic Mike eller pitch perfect. eller San Andreas. En bra katastrofe film!!
      Jeg har vært i sverige idag og fått fylt opp kjøleskapet og fryseren med alt fra Celsius, karbonadedeig og rødbetsbrød. Og litt vin!! Hehe.
      Hilsen Anja

    2. Gratulerer med flott resultat😊 Kan eg spørre kva problemstilling du hadde på oppgåva?? Skal til å skrive sjølv😉

    3. Så utrolig fin du var på håret! <3 Og gratulerer så masse, jeg har sagt det før, og sier det igjen - det er imponerende hva du har fått til Maren! <3

    4. Gratulerer så mye med toppkarakter Maren, så gøy! 🙂 Og du stråler- rett og slett nydelig!
      Er det lov å spørre hvor den fargerike toppen er fra..? Veldig fin den også, ihvertfall på deg!:)

    5. Hei Maren.
      Gratulerer med veloverstått og flott resultat! Er i samme situasjon som deg og er superfornøyd.
      Lurte på hvor buksen du har på deg på bildene er fra? Og hvilken modell det er?
      Stor klem.

    6. Sara: Den bestilt jeg på nelly for et par uker siden 🙂 usikker på merket, men det kan jeg sjekke opp i. Søkte bare på bomber jacket også kom den opp, ca 300kr tror jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg