Tidenes matfest

Dåp for fineste lille hjertet

Jeg må bare stikke kjapt innom for å dele litt av dagens mat med dere. Som nevnt i innlegget i dag morges har vi i dag hatt dåp for min lille vakre nevø. Jeg ønsker ikke å dele bilder av han på bloggen, men maten deler jeg mer enn gjerne. Det var nemlig litt av en matfest som møtte oss etter gudstjenesten. Smørbrød med alt fra laks, eggerøre og skinke, til reker, karbonader og roastbeef. 

Kakebordet var et syn med både skumkake, ostekake, muffins, snickers kake, nøttekake, smågodt, chips og fruktfat. Hjelpes for en oppdekning. Jeg storkoste meg, og tror jeg kommer til å være mett til langt ut på mandagen.

Nå skal jeg kose meg med film og verdens fineste kjæreste. Han har vært bortreist et lite døgn, og det er akkurat ett døgn for lenge uten hverandre. Hjelpes det var klissete, men dere får aldri noe kliss her på bloggen, så litt får dere tåle. Hihi. 

Ha en herlig søndagskveld. 

 

Smiiiil Maren 

 

12 kommentarer
    1. Hjelpest, så mye digg!! Håper du koser deg med kjæresten ikveld, fin avslutning på uka regner jeg med<3 viktig med litt kliss av og til, om vi vil innrømme det eller ei:D klem!

    2. Jeg er stadig innom bloggen din men er altfor dårlig til å legge igjen komentarer, men jeg må bare si det – du sprer SÅ mye glede med innleggene dine! Du virker som en tvers igjennom god person og jeg blir alltid på godt humør av å gå inn her! Ønsker deg en strålende uke!:-)

    3. Herrefred så mye godt!! du kunne ikke prøvd å skaffet og lagt ut oppskriften til den snickerskaka?? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg