Dagens sporty tips

Lange lyse dager og nydelige sommertemperaturer legger tilrette for fine ettermiddager og kvelder i skogen. Jeg la ut et tips på snapchat i dag, og jeg har lyst å nevne det her også. Prøv å bytt ut en av ukens vennetreff med en tur i skogen. I stede for at du møter venninnen din over en latte på cafe, så kle på dere treningsklær og ta dere en tur ut i naturen. Gå tur mens dere skravler og vips har du trent nesten uten at du selv merket det. 

Jeg er så glad for at Kristina har flyttet til byen, og nå bor kun 4 minutters gåtur unna meg. Det gjør det så mye lettere å være spontant sosiale. Tidligere i kveld ringte jeg henne og 15 minutter senere var vi på tur sammen i Baneheia. Disse bildene er tatt rundt klokken 19 på kvelden, og se hvor lyst og deilig det fremdeles er. 

Nå har roen senket seg i leiligheten. Jeg skal straks sette på en episode av Game Of Thrones, og krype opp i verdens beste armkrok. Til kveldsmat har jeg laget meg en liten stabel med knekkebrød med smør, ost og skinke. Som snacks står vannmelon og pepsi max på menyen. Det enkle er ofte det beste. 

Gjør dere noe hyggelig i kveld? 

 

Smiiiil Maren 

 

1 kommentar
    1. Supert tips å møtes for å gå en tur istedenfor kafé!
      Her skal vi straks lage spinatlasagna før det blir å se andre halvdel av Slumdog Millionaire som vi begynte på i går, men begge sovnet fra, haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg