Min handlepose

Da var det tid for å dele handleposen igjen, og denne gangen inneholder den en nyhet jeg gleder meg veldig til å teste. Jeg elsker søtpotet, og har laget pommes frites av søtpotet selv flere ganger. Nå har jeg funnet en ferdigpose med søtpotet frites, og ryktene sier at disse er knall gode. Jeg kjøpte dem for et par dager siden, men har enda ikke fått testet dem. Jeg har store forventninger til dem, da søtpotet er noe av det aller beste jeg vet. Har noen av dere testet dem? 

Ellers inneholder posen flere av mine faste hverdagsfavoritter. Til frokosten har jeg havregryn, cottage cheese, kesam, sharon frukt, skinke og knekkebrød. Til middagen har jeg handlet inn fiskekaker, karbonadedeig, søtpotet frites, salat og avokado. Vannmelon er perfekt snacks på varme sommerdager.

Dette er en typisk påfyll-handel basert på at jeg har en del i kjøleskapet fra før av. Jeg elsker salat, og har som regel alltid salat, tomat, agurk, mais og avokado tilgjengelig. Grønnsaker har jeg også alltid, enten ferske eller frosne. Ost tror jeg aldri jeg er tom for, og har gjerne to ulike typer på lur. Jeg skulle ønske ost var litt billigere, for det går det mye av her i huset. Ellers har jeg som regel alltid frosne bær, pepsi max, usaltede nøtter, saft uten sukker og flere ulike typer knekkebrød på lur. 

Nå skal jeg legge bort macen en liten time, og komme meg ut på tur. Solen stråler og det frister så enormt med en tur i skogen. Det er så deilig å bare slenge på seg shorts og t-skjorte og komme seg ut døren. Jeg blir så glad av dette været, måtte det holde seg sånn ut sommeren! Jeg har en ny spilleliste på Spotify, og håper den skal gi meg superkrefter på turen i dag. Jeg skal få ut et eget innlegg med min treningsmusikk til dere hvis dere er interessert? 

 

Smiiil Maren 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Ja, jeg er veldig interessert i hele den nye spotifylista din! 🙂 Jeg er blitt så lei mi liste nå, og leter etter ny musikk. Det er faktisk ikke lett!😅 Jeg kjøpte de søtpotetfriesene her om dagen, og jeg må bare si de sto til forventningene! Makan så sprø de ble! Sååå godt😊😊 men de smakte ikke like mye søtpotet som når du lager de selv, syns jeg da :):)

    2. Ser ut som min handlepose. Sunt, men magert 🙂
      PS: Kanskje jeg ser feil, men det ser ut som at cottage cheesen din gikk ut på dato 12.mai?

    3. Kjøttdeig og ikke karbonadedeig? Fin handlepose da, og jeg elsker også søtpotet! Og ja til litt musikk
      Kan du lage en liste på Spotify?

    4. ANJA: For et surrehode!! Har bare kjøpt feil – spiser kun karbonadedeig. Hjelpes for en bomtur – cottage cheese som har gått ut på dato og kjøttdeig istede for karbonadedeig! Haha

    5. Hei! Jeg elsker også søtpotet. Gi gjerne tilbakemelding om de smakte godt, og er de like sunne selvom de er ferdiglaget?
      Klem Kine

    6. Åja, treningsmusikk hadde virkelig vært noe! Jeg begynner å komme med til hektene etter et par ukers sykdom, trenger inspirasjon til å ta opp igjen treningen. Trener vanligvis fire- fem ganger per uke, men hjelpes som formen har forfalt etter snart to uker i ro. Er disse søtpotetfriesene like sunne som hjemmelagde? Du inspirerer.

    7. Du som spør om Maren ikke jobber: Har du i det hele tatt lest denne bloggen? Hun har både blogget, studert på fulltid og tatt oppdrag som PT de siste tre årene. Bloggen i seg selv er sikkert en fulltidsjobb.

    8. Åh! Liker at du deler handleposen! Gleder meg til du legger ut resultatet av smaken på chipsene! Har sett pp innholdet at man har lagt til fargestoffer og stivelse slik at næringsinnhold sammenlignet med fersk søtpotet blir en del dårligere, men vitaminene er jo der, så kanskje dette kan bli en guilty pleasure i den travle hverdagen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg