Dette har jeg ventet lenge på

Sommerens første båttur er et faktum, og for en tur det ble. Mine foreldre hentet meg i båten rundt klokken 13, og vi hadde 5 deilige timer sammen på sjøen. Vi hadde med oss salater, ferskt brød, friske jordbær, iskald drikke og chips. Vi kjørte rundt i et par timer, før vi fant en lun og rolig bukt hvor vi slapp ut dreggen og koste oss med maten. For en perfekt dag på sjøen. Jeg har gledet meg så til båtsesongen, og endelig er den her. Jeg gleder meg til mange deilige turer på sjøen fremover. Her kommer et lite bildedryss fra dagen. 

Lesestoff er viktig på båttur. Jeg fikk to av disse bladene i goodiebagen på Årets stylista, og ShapeUp abonerer jeg på. Det er så fantastisk deilig å endelig kunne lese denne typen lesestoff uten dårlig samvittighet for at det ikke er sykepleiepensum jeg har mellom hendene. Jeg nyter virkelig å ha ferie nå, og endelig begynner det å synke inn at jeg er ferdig utdannet og faktisk kan nyte late fridager i solen. 

Er det flere som har kost seg i solen i dag?

 Jeg skal bruke kvelden på å planlegge den kommende uken, og jeg har lyst å spørre dere hva dere liker å lese her på bloggen. Hva liker dere best når jeg deler, og hva ønsker dere å se mer av ? Det er jo for dere jeg skriver denne bloggen, uten dere er den ingenting. Så kom gjerne med litt ønsker på hva dere liker. Jeg er spent på å lese svarene deres. 

 

Smiiiil Maren 

 

16 kommentarer
    1. Mat, hva du spiser osv synes jeg er kjempegøy å lese om! og hverdagsgleden din smitter enormt:) jeg liker egentlig bare å høre fra deg, hvordan du bruker dagene, og får å få inspirasjon! 🙂

    2. shiit for en form på deg, og ikke minst et nydelig smil<3 deilig å slappe helt av, jeg har min siste årsprøve på tirsdag, gleder meg til å bli ferdig så hodet kan ta ferie!!
      ellers er det alltid gøy med inspirasjon på matfronten (gjerne hva du spiser i løpet av en dag) og treningsfronten. men innlegg med nydelige bilder som dette er jo også alltid gøy. liker å lese alt du skriver, jeg:) nyt søndagskvelden, fine!

    3. Du fremstår som perfekt utad på bloggen. Sliter det noe på deg? Hvordan er livet ditt egentlig. Er det kun fine morgener, gode treningsøkter og sushi? Jeg elsker at du er så sprudlende, men jeg klarer ikke appelere til å alltid være på toppen.

    4. Elin Aleksandra: Tro meg, jeg er virkelig ikke alltid på topp og det har jeg delt flere ganger. Jeg har det veldig fint om dagen, med en sommer som akkurat har startet og ferdig utdannet. Så ja nå er det ganske så positivt her, men livet går opp og ned og jeg er slettes ikke redd for å dele mindre gode dager også:)

    5. Så utrolig deilig med båt og fullstendig avslapning! Kan ikke vente til jeg får ferie også. Jeg liker veldig godt å lese om styrketrening på bloggen din og spesielt når du legger ut dine styrkeøkter. Takk for en utrolig bra blogg som inspirerer hver dag!

    6. Bloggen din gir masse motivasjon og jeg blir så inspirert av den positive utstrålingen din. Liker veldig godt når du deler sunne oppskrifter.

    7. Syns alt du skriver er fengende! 🙂 men kanskje mer av sunne alternativer til is/desserter, trening i natur, turstier i Kristiansand, spørsmålsrunde, favoritt lunsjer osv 🙂

    8. Jeg venter på blogginnlegget ditt som du skulle skrive om treningsbånd (minibands eller noe sånt, husker ikke). Håper det ikke var innbilling fordi jeg trenger virkelig litt inspirasjon nå som ferien nærmer seg 😀

    9. Dette så veldig digg ut! Sørlandssommer er idyllisk 🙂 Det var en nydelig shorts du hadde, hvor er den fra? Er vanskelig å finne en fin jeans shorts :/

    10. Du ser virkelig helt fantastisk ut! Takk for at du er et godt forbilde, og deler din kunnskap om mat og trening som er til god inspirasjon for meg, og mange andre! 🙂

    11. Jeg liker veldig godt å lese om hvordan du spiser og trener – kanskje oppsummert for en hel uke av gangen (trening)!
      Ellers hadde jeg syns det var veldig interessant om du skrev om sitt syn på kroppspress, sommerkroppen og lignende tema.
      Så vil jeg gjerne vite hvordan du klarer å se så fantastisk ut, selv om du koser deg innimellom også! Jeg trener 4-5 ganger per uke og syns jeg er relativt flink med kostholdet, og ser ikke i nærheten av deg ut;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg