En kveld for historiebøkene

Event sponset av Zeroh Norge

God morgen fra hotellsenga. Jeg våknet for et par timer siden, og er allerede godt nede i kaffekopp nr to. Jeg koste meg så enormt mye i går, og er faktisk støl i magen i dag etter utallige latterkuler med verdens herligste gjeng. Jeg var med team-zeroh i går, sammen med flere andre bloggere og sosiale medier folk. Blant annet Catrine Collins, Stine Hartmann, Camilla Lorentzen, Sprekfisene-Marthe og Pia Seeberg med flere. Vi møttes på The Thief på Tjuvholmen, og koste oss der i flere timer. Vi fikk servert mat og bobler, ble fikset på håret og sminket før vi dro sammen til Årets Stylista.

Denne typen pre-party og eventer er meget sjelden vare for denne frøkna, og jeg skal innrømme at jeg var på nippet til å takke nei fordi jeg tenker at sånne ting er igrunn litt kleint. Ja det kan være kleint – men ikke når du gjør det sammen med en gjeng med treningsbloggere og andre fyrverkeri av noen personligheter. Jeg er så glad jeg dro, og jeg koste meg så! 

Eneste minuset var maten. Hvem blir mett av sånne bitte små kanapee greier? Halvveis i kvelden måtte treningsjentene ta seg en tur ut å fylle på med litt sushi. Vi kjøpte med oss take away og dro ned på brygga i sola. For en lykke! 

Nå er jeg klar for en ny dag, og straks venter frokost på Lett Oslo hvor jeg også hadde en bedre lunsj i går. Dere som følger meg på snap fikk se en fest av en salat, og en spennende acai shake fra Lett i går. Jeg delte også oppskriften på shaken slik at dere kan teste den hjemme. Den var fantastisk god! Dere finner alt på snapchat: marenerdvik. Etter frokost venter et spennende møte før jeg tar turen ut mot Gardermoen og flyr hjem til det blide sørlandet igjen. Alt i alt en fantastisk fin svipptur til Hovedstaden.

 

Smiiiil Maren 

 

12 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg la igjen en kommentar på innlegget “i morgen smeller det”, men den har ikke blitt godkjent selv om det er flere dager siden jeg skrev der. Er det en grunn til det?

    2. Mariel: Du det er faktisk ikke en kjole, men et skjørt og en topp. Toppen er vel 4 år gammel, og vasket så mange ganger at lappen er borte. hehe. men mener den er fra bik bok. Skjørtet er fra Ganni 🙂

    3. Tonje Alslie Dybdal: De tenkte nok kun på fashionista jentene, og ikke treningsbloggerne! hehe Vi er en egen rase, som trenger kontinuerlig påfyll 😛

    4. Hei Maren. Du har inspirert meg til å begynne med styrketrening:) Jeg er 42 år og har fått meg pt for å komme skikkelig inn i det. Men en ting jeg lurer på om du kan skrive et innlegg om er strekking! Strekke før eller etter trening? Noen sa at man ikke skal strekke rett etter man har trent tungt?Håper du kan skrive noe om temaet! Elsker blogger din.veldig inspirerende!

    5. Har veldig lyst å prøve “skikkelig” sushi men vet ikke helt hva jeg skal si når jeg bestiller.. jeg har lyst å prøve det som viser på bildet ovenfor som du ofte bestiller, den på bildet med ris, laks og avokado, hva er det det heter?:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg