Pre-workout essentials

God morgen. Jeg titter raskt innom dere for å si god morgen, og ønske dere en herlig tirsdag. Jeg klaget over at sommeren hadde forsvunnet fra sørlandet i går, men i dag er den sannelig tilbake igjen. Strålende sol, og over 20 varmegrader klager jeg absolutt ikke på. Jeg er straks på vei ut på en liten gå/rolig joggetur, men først må jeg ha litt energi i kroppen. Jeg liker ikke å spise et stort måltid før jeg trener på morgenen, men litt energi er et must. En god håndfull nøtter, litt bær og en skyr er supert. Kaffe er en nødvendighet! Jeg har klart å tømme hele tre poser (!) med Carlos Coffee til presskannen min, så i dag ble det nespresso igjen. Helt ok, men overhode ikke det samme. 

Er ikke den grønne saken her kul? Den står å frisker opp “kaffeavdeligen” min på kjøkkenbenken. Det jeg liker aller best med den trenger så og si ikke vann, og har levd i mange måneder. Perfekt for sånne som meg som overhode ikke eier grønne fingre, og dreper alt som kommer inn i leiligheten. 

Jeg ser for meg at det blir en veldig rolig tur i dag, kroppen er ikke helt med, og føles tung og sliten. Jeg har overhode ingen grunn til å være sliten, men noen dager er vel bare sånn. Det tenker jeg er noe alle kan kjenne på fra tid til annen. Jeg knytter hvertfall på meg joggeskoene, og satser på å plukke opp litt energi underveis på turen. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

3 kommentarer
    1. Joggetur her også! Jeg fant det for godt å ta den kl 12, midt i solsteiken… svett!
      Men såååå godt når man har gjennomført og kan være stolt av seg selv 🙂
      Nå er det pause med kaffe og jordbær, før litt artikkeljobbing senere i dag. Finfin dag!
      Jeg har forresten en artikkel om å utsette ting i Kamille som er i salg nå, sånn i tilfelle du skulle føle det gjaldt deg (også) 😉
      Kos deg i sola, solstrålen!
      Klem, Janniche

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg