Jeg er helt overveldet

Hvor skal jeg begynne for å beskrive denne dagen. Jeg ankom salongen hvor vi skulle ha klessalget halvannen time før vi åpnet, og da stod køen allerede rundt kvartalet. Meter på meter med skjønne, blide jenter, klare for shopping. Jeg tok meg en liten tur ut for å hilse på, og ble stående lenge å skravle med noen av de oppmøtte. Det var så koselig. Hyggen fortsatte inne, for maken til positive, og søte jenter skal man lete lenge etter. Det var så mange av dere som kom å fortalte at dere hadde fulgt bloggen i mange år og at dere fant mye inspirasjon der. Vet dere hva det betyr for meg å høre? Jeg blir helt rørt jeg. Tusen takk! Jeg har fått hilst på mange av dere i dag, skravlet om masse rart, fått mange gode klemmer og ledd høyt med flere av dere. Takk for at dere møtte opp i dag, takk for handelen, og tusen takk for at dere gav så mye av dere selv. Dette var bare så enormt gøy. Jeg fikk ikke tatt så mye bilder, men Kristina fikk knipset litt og var så søt å dele bildene sine med meg. 

Jeg fikk solgt masse klær, men det var også en god del igjen. Alt som var igjen ble gitt til Blå Kors, og etter en fin telefonsamtale med ei som jobber der er jeg ikke tvil om at de klærne vil komme til god nytte. Det var så fint å høre på den genuine takknemligheten. Det føles godt å kunne glede noen som ikke har så mye. 

Jeg har vært på bena i hele dag, og skravlet, ledd og hoppet rundt siden tidlig i dag morges. Nå kjenner jeg at det er litt tomt for energi, og jeg har derfor tatt turen opp til familien for å spise litt mat, og senke skuldrene. 

Var du en av dem som var innom oss i dag. Hvordan synes du det var? Fant du deg noe fint? 

 

Smiiiiil Maren 

15 kommentarer
    1. Så gøy. Så mye klær dere har da. Dere bloggere får kanskje mye tøy sponset?! Ha en god lørdag videre, flinke deg.

    2. Så bra at dere koste dere! Jeg og ei venninne var innom en tur og fikk kjøpt oss noen plagg hver 👍🏻 Det ble litt treningstøy på denne jenta som vanlig 😂

    3. Så gøy! Skulle gjerne tatt turen innom, men bor veldig langt unna 🙁
      Jeg har et spørsmål som ikke har noe med innlegget å gjøre, men hva tenker du om at kesamen har steget så vanvittig i pris? Før kostet en slik boks rundt 11-12 kroner, nå har den fått en dl mer, men her jeg bor koster den nå 34-35 kroner.

    4. Tina: Hjelpes – det har jeg faktisk ikke tenkt over. Jeg spiser masse cottage cheese, skyr og yoghurt, men kesam kjøper jeg ikke så mye faktisk. Visste ikke at den hadde blitt så mye dyrere. Så utrolig kjipt!!

    5. Kathrine Louise: Så gøy!!! Tusen takk for at dere kom:) Håper du ble fornøyd med klærne du fant og at de gir deg masse treningsmotivasjon :):)

    6. anja: Noe er sponset, men veldig mye er kjøpt selv også! Jeg tørr ikke tenke på hvor mye penger jeg har brukt på treningsklær opp i gjennom. Hehe

    7. Det var ein veldig kjekk happening og eg fekk kjøpt meg mykje fint av treningsklær. Koseleg å helse på deg. Du er ei utruleg smilande og positiv jente!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg