I morgen smeller det

Dette er det villeste jeg har sett. Jeg visste det kom til å bli mye, men at det skulle bli så hinsides mye klær hadde jeg aldri sett for meg. Jeg tror jeg selger ca 150 treningstights i morgen, og det er faktisk ingen overdrivelse. Ellers er det to digre stativ med gensere og jakker, to svære kurver med topper, og enda en kurv med sporstbher. Jeg har satt 200kr som min makspris, og selger ingenting over det. Topper og spotsbh går for 50-100 kr. Dette blir så vilt!

Vi er totalt fire jenter som selger klær, og utvalget er bare helt rått. Det er paljettkjoler, skjørt, bukser, topper, shorts, jakker, gensere, sko, vesker, og litt interiør. Jeg er virkelig helt overveldet! Her tror jeg alle kan finne noe de liker. Det beste av alt er at ting selges så billig at det nesten er komisk. Mestparten går for 50, 100 eller 200 kr. Størrelsene varierer fra XS til L i klær, og sko ifra størrelse 36/37 opp til 40.

Du finner oss i Kirkegata 10 i morgen, i lokalene til Salong Xtend. Dørene åpner kl 12.00, men erfaringsmessig fra tidligere klessalg er det smart å komme tidlig. Det blir goodiebags til de 20 første handlende kundene, og dette er en pose du ikke vil på glipp av, med en totalverdi på over 1000kr. Husk forresten at vi kun tar i mot kontanter.

Dette blir en klesfest uten like og jeg er så gira! Hjertelig velkommen skal dere være alle sammen. Jeg gleder meg så til å se dere.

 

Smiiiiil Maren 

 

10 kommentarer
    1. Jeg gleder meg sånn. Kommer litt over halvett, så håper ikke det er tomt. Hva går inntektene av salget til forresten? Godt tiltak dette her!

    2. Hvis det er mer treningsklær igjen, legger du de ut en annen plass, for salg? Jeg kjøper gjerne! 😊

    3. Hei!
      Jeg vet ikke hvordan jeg skal si det her uten å virke frekk, men det er egentlig bare ment som en “tankevekker”. Hva tenker du når du skriver at du skal selge over 150 tights? Jeg kjenner at jeg blir helt matt, og har litt problemer med å forstå hvordan dere bloggere kan ta i mot/kjøpe så mye klær. Er det ingenting i deg som kjenner at dette overforbruket har gått litt langt? Jeg skjønner jo at du har tenkt til å kvitte deg med mange klær, men hvordan endte du opp med 150 tights i utgangspunktet? Dere har vel lov til å takke nei til å bli tilsendt disse varene?
      Mvh Martine

    4. Martine: Kjære deg, du virker aldri frekk, det er bare å spørre om akkurat det du lurer på – uansett. Jeg er helt enig med det at dette kan virke nesten litt kvalmt, og jeg tar på meg all skyld for dårlig forklaring her. Jeg brude presisert bedre at jeg aldri har vært med på denne typen klessalg før, og jeg har treningsklær helt tilbake for sikkert 10 år siden. Jeg har kjøpt noe helt vilt med treningsklær opp igjennom fordi det alltid har vært en stor interresse hos meg og derfor har jeg prioritert å bruke penger på det. Dette er overhode ikke kun sponsede ting, så mye spons er det ikke på denne frøkna. hehe 🙂 Jo det er absolutt lov å takke nei, og det gjør jeg stadig vekk. Jeg har mange tights fordi jeg har kjøpt mange tights rett og slett. Jeg har også arvet mange av mine kusiner,jeg har fått en god del via bloggen og jeg har aldri kastet en eneste tights. så ja det var mye som nå skulle bort. Jeg solgte vel kanskje halvparten av dem nå, og gav resten til Blå kors 🙂 Synes dette var en fin kommentar jeg, det er viktig å tenke litt over at man ikke bare sier ja hele tiden, og får og får. Man trenger det jo ikke!! Takk for at du tørr å være kritisk 🙂 M

    5. Takk for et ryddig og oppklarende svar 🙂
      Jeg kjøper mye selv, men gir bort ganske ofte, så hadde jeg ikke gjort det de siste ti årene, hadde kanskje jeg også hatt 150 tights 😉 Hehe.
      God sommer til deg 🙂 Og gratulerer med fullført studie 🙂

    6. Martine: Jeg skal bli mye flinkere til å 1. Kjøpe mindre 2. Gi bort mer. Tusen takk for det – det føles så magisk å endelig være ferdig :):) Ønsker deg en fantastisk sommer! Klem M

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg