Jeg har fått en spennende utfordring

Annonse

I dag har jeg noe litt kult å fortelle dere. Jeg har blitt utfordret av Dermica sensitiv og Apotek1 til å lage et forside forslag til deres magasin. Det betyr at jeg skal få være redaktør for en dag! Når jeg først fikk utfordringen så tenkte jeg hvordan i all verden skal jeg gjøre det. Jeg kan jo ikke slikt, men så tenkte jeg meg om en gang til, og visst kan jeg det. Det er jo en helt utrolig kul utfordring.

Nå har jeg mottatt masse spennende produkter fra Dermica Sensitiv som jeg virkelig gleder meg til å teste ordentlig ut og se nærmere på. Videre skal jeg altså finne mine favoritter, og skrive et forslag til hvordan jeg ville laget en forside til Apotek1 magasinet. Jeg er i gang med å teste et par av produktene, og synes dette er en veldig artig prosess. Jeg gleder meg til å teste ut alt, og ikke minst til å vise dere det ferdige resultatet. 

Det er gøy å jobbe med markedsføring, og spesielt når man jobber med kvalitetsprodukter. Jeg takker aldri ja til å gjøre jobber med produkter jeg ikke kan stå for. Dermica sensitiv er en hudpleieserie hvor alle produktene er utviklet med tanke på å skulle tilfredstille Norges Astma – og allergiforbund, og svanemerkets strenge krav til innhold og miljø. I dag er hele 6 produkter anbefalt av NAAF og 4 produkter er svanemerket.  Jeg gleder meg til denne jobben, og jeg gleder meg til å teste ut kvalitetsprodukter – helt uten allergener, parabener og fargestoffer. 

Jeg gleder meg til å vise dere resultatet og selvfølgelig til å dele mine erfaringer med produktene med dere. Vi treningsjenter dusjer mer enn de fleste, svetter mer og huden vår stiller høyere krav til god pleie. Det er akkurat derfor det er ekstra gøy å få lov å teste Dermica sensitiv, som er beregnet på oss litt “kravstore”. Tenk, min egen forside, med mine egne overskrifter, sitater og anbefalinger. Fy søren – dette er blir så spennende. Wish me luck!

Ønsker du å mer informasjon om produktene kan du ta en titt på Apotek1 sin hjemmeside, eller facebookside. 

 

Smiiiil Maren 

 

adf.Params.PageName = encodeURIComponent(‘Fitliving’);

adf.Params.Divider = encodeURIComponent(‘|’);

adf.track(13401);

9 kommentarer

Siste innlegg