Fredagslunsj med jentene

Jeg er så stolt av venninnene mine. De er ikke bare helt ubeskrivelig vakre på utsiden, de er også helt nydelige på innsiden. I går overrasket de meg med en gigantisk blomsterbukett og et nydelig kort hvor de gratulerte meg som ferdig utdannet sykepleier. Tenk å ha så omtenksomme venninner. Vi satt å skravlet på Bønder i byen i et par timer, og koste oss med hver vår kyllingsalat. 

Kyllingsalaten på Bønder i Byen er helt magisk. Det er en kombinasjon av frisk salat, varm kylling, tomat marinade, syltet rabarbra og sprø søtpotetchips. Brødet er så ferskt og spises med pisket luftig  smør. Mmmm. Dette er bondekost, satt inn i et urbant miljø. Råvarene og inspirasjonen kommer fra gårdslivet, og på Bønder i byen blandes det beste fra landet med det beste fra byen. Resultatet er en smaksfest uten like. Dette er en restaurant du bør besøke dersom du bor her, eller skal innom Kristiansand i løpet av sommeren. Dette er ikke et sponset samarbeid, kun et lite tips  fra meg til dere. 

I dag blir det en helt rolig dag, formen er ikke helt på plass enda, og hostekulene kommer på løpende bånd. Jeg må nok bare smøre meg med litt tålmodighet. Jeg er tilbake i superform snart, og da gleder jeg meg til å dele masse treningsinspirasjon med dere. 

 

Smiiiil Maren 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg