Bli med meg på løpetur

Jeg fikk en litt morsom ide fra en leser som kommenterte at det så så idyllisk ut på mine joggeturer. Hun hadde sett et par bilder på snapchat, og synes det så så fint ut. Jeg fikk da en ide om å ta dere med på løpeturen min via telefonen. Jeg knipset bilder underveis på joggerunden, og resultatet ble 27 bilder fra min faste runde i vakre baneheia. 

Dere som bor her, eller har vært i Kristiansand kjenner sikkert igjen flere av stedene. Turen går fra bystranda, opp i Baneheia, rundt lysløypa, inn bånetjønn, og tilbake og rundt tredje stampe, før den avsluttes på utsiktspunktet over byen med kanonen og kikkerten. 

I dag blir det ingen løpetur i skogen på denne frøkna. Forkjølelsen er et faktum, og natten har mildt sagt vært slitsom. Det er kjedelig å være syk, men samtidig så gjør det ingenting. Jeg er ferdig med bacheloroppgaven, og jeg har faktisk tid til å slappe av og pleie kroppen. Det slår aldri feil dette med at man blir syk etter en ekstremt hektisk periode. Endelig får kroppen roet ned, og du får tid til å kjenne etter, og vips er du syk. Jeg har ingen planer om å bli liggende med sykdom lenge, og har derfor stått opp, tatt en god dusj, kledd meg i vanlige klær, og stelt meg. Jeg har stor tro på at man blir friskere av slikt. 

Fortell meg hvordan dere har det. Var det en hyggelig dag i går? Hvordan er formen i dag? 

 

Smiiiil Maren 

 

10 kommentarer
    1. Hei. For en utrolig fin løype du løper der 😃 Ekstra motiverende når omgivelsene er så fine! Ønsker deg riktig god bedring😊 Selv fikk jeg migreneanfall i helgen, innlagt på sykehus og alt mulig. Men jeg tenker som deg- kom meg fort opp av sengen, og i dag har jeg vært på trening. Tipp topp igjen. Klem

    2. Helene: Den er er på ca 6-7 km, jeg jogger den rolig, går den og på en god dag løper jeg litt fortere. Fra jeg går ut døren hjemme, til jeg er hjemme igjen så går det ca 1 time. Jeg går alltid litt i begynnelsen, og på slutten av turen 🙂

    3. Uff kjenner meg igjen, leverte bacheloroppgave på fredag og på lørdag var jeg syk! Menmen, gratulerer med bacheloroppgaven din og god bedring 😀

    4. Hei! Elsker bloggen din! Kom på en ting. Det hadde vært gøy om du kunne hatt en dag der vi kunne være med å trene med deg. Eks: bakkeintervaller og styrke ute eller noe i den duren. Det hadde vært utrolig gøy og koselig<3

    5. Hei!
      Jeg vurderer å starte på 5:2 dietten da jeg ønsker å gå ned ca 5kg til, er nå ca 69kg. Er dette egenltig en bra diett, og hva tenker du om den? 🙂

    6. Dette får meg til å glede meg skikkelig til å flytte til kristiansand! Bare 1 uke igjen! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg