En gledens dag

Dagen i dag kunne ikke startet bedre enn den gjorde for min del. Jeg våknet opp til en melding hvor det stod: God morgen – din første morgen som ferdig utdannet sykepleier. Så fulgte det videre med noen ord om veien hit, som virkelig ikke har vært en dans på roser, om hvor stolt familien er og hvor glad de er i meg – og der kom tårene for min del. Tenk – jeg klarte det!!! Jeg er i mål – jeg er ferdig utdannet sykepleier, og hvis det er lov å si, så er jeg en helt vanvittig stolt sykepleier, som nå er klar for å feire nasjonaldagen med 10 kg lettere kropp og verdens største smil om munnen. Vi leverte bacheloren i går kveld, og det betyr at 17 mai feires helt uten bekymringer, stress og mas. Det er virkelig en følelse som ikke kan beskrives, og skulle jeg prøvd så tror jeg komplett lykke er det nærmeste jeg kommer. 

I dag feires det med venner og familie. Jeg skal innom tre ulike selskaper, se på tog, og spise is. I tillegg stråler solen fra en skyfri himmel, og ting kunne i grunn ikke vært bedre. Eneste er denne kjipe lille forkjølelsen da, men den velger jeg å ignorere i dag. Med god hjelp av nesespray og paracet så går det helt fint. Denne dagen skal bare nytes. Hipp hurra for Norge og Hipp hurra for fullført utdannelse. 

Jeg håper dere alle får en nydelig 17 mai, nyt og kos dere!

 

Smiiiil Maren 

 

14 kommentarer

Siste innlegg