Tankekaos og prioriteringer

Inneholder sponsede produkter

Jeg føler jeg bare surrer rundt i et eneste stort tankekaos for tiden. Det er snakk om dager til bachelor skal leveres, og det gjenstår enda en del jobbing. Samtidig skjer det masse spennende relatert til bloggen, og mange prosjekter jeg så inderlig gjerne skulle ha jobbet med. Nå gjelder det å holde hodet kaldt, tunga rett i munnen og prioritere riktig. Døgnet har kun 24 timer og nå utnyttes de til det maksimale. Heldigvis har jeg levd noen år i denne skrotten, og jeg vet at uten næring og bevegelse så funker jeg ikke. Så sunne, gode, og næringsrike måltider prioriteres høyt. Det samme gjelder fysisk aktivitet. Uansett hvor mye som henger over meg, så velger jeg å få inn 45-60 minutter med aktivitet hver dag. 

Disse bildene av vaniljegrøten min er knipset i går, men frokosten var akkurat den samme i dag så da tenker jeg det er innafor å bruke bildene. Grøten er laget på 60g havregryn, kokt opp på vann, med 6-8 dråper stevia vanilje, og et dryss kanel. Mot slutten av koketiden trekker jeg kjelen bort og “tynner ut” grøten med melk. Så blander jeg inn 30g vanilje protein. I akkurat denne grøten har jeg brukt Nutramino vanilje. Resultatet blir en kremete deilig grøt med en søt vaniljesmak. 

En liten overraskelse til dere

Hvis det blir mye bachelorklaging fra meg om dagen så beklager jeg det. Dere får trøste dere med at det kun er 3-4 dager igjen av dette styret, så er jeg fri som fuglen og skal ikke mase ett eneste sekund til om verken sykepleie, eksamen eller bachelor. Jeg lover! Som en liten takk for at dere holder ut med meg har jeg en finfin liten overraskelse til dere. Klokken jeg har på meg i innlegget er en ny klokke fra Daniel Wellington, og med koden: marenerdvik får dere 15% rabatt på absolutt alle klokkene på Daniel Wellingtons hjemmeside. Koden er gyldig frem til 31. mai. 

Nå er det rett tilbake på bachelorjobbingen her, ingen tid å miste. Håper dere har en finfin dag, og at alle dere andre som sitter med bachelor og eksamen klarer å holde motet oppe og tankene positive. Snart er vi i mål hele gjengen, og ingenting er som følelsen etter eksamen eller innlevering av en stor oppgave. Det å få kjenne på den følelsen der er nesten verd hele denne stressperioden – men bare nesten… 

 

Smiiiil Maren 

 

10 kommentarer
    1. Så flink du er! Massemasse lykke til med siste innspurt av bachelor! Hvor er buksen din fra forresten? Så utrolig comfy ut og satt så fint på deg. Du ser helt mashing ut!

    2. Hei:) jeg lover deg, d er så verdt d når du er ferdig. Sykepleie er det beste faget. Har selv jobbet som d i over tre år nå. Husker selv hvor slitsomt det var, og at jeg ville gi opp mange manger under utdanningen. Masse lykke til! Stå på! God følelsen kommer! Hvor har du forestn kjøpt der bilde som d står inhale/exhale? D er jo så fint:)

    3. Hehehe Ser det er flere enn meg som lurer på hvor den buksa di er fra😂 den var så fin!! Ha en nydelig dag😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg