Sushi i solnedgang

I hektiske perioder handler det om å utnytte døgnets timer fullt ut, og i går var det akkurat det vi gjorde. Kristina kom ned til meg rundt klokka 20 på kvelden, med en pose full av sushi. Jeg stillte opp med kald drikke, og i ført joggebukser ruslet vi ned på stranda like utenfor min leilighet og satt oss der. Vi spiste sushi, skravlet og så på solnedgangen. Tenk at jeg ikke har gjort dette før, det var så utrolig koselig. 

Det var masse folk ute, og det var flere enn oss som hadde valgt å legge middagen utendørs. Folk koste seg på alle kanter med god mat og drikke, noen spilte volleyball, mens andre badet (!). Det var som den fineste sommerdag, og med temperaturer rundt 20 grader klokka 21 på kvelden så skulle man virkelig tro at dette var midt i juli. Jeg gleder meg til mange koselige stunder her nede på Bystranda. I den sesongen vi går inn i nå så er jeg ubeskrivelig takknemlig for å bo i akkurat der jeg bor. Det er lite som slår denne typen sørlandsidyll.

I dag er en ny fin dag her i sør, og etter et par timer jobbings nå på morgenkvisten skal jeg straks komme meg ut på en liten powerwalk i skogen. Jeg er helt avhengig av å lufte hodet litt mellom slagene, og da er det ut på tur som gjelder for min del. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. Så koselig! god mat i solnedgangen er virkelig ikke værst ^^
      Jeg skal først trene styrke, skrive litt på bloggen, og så komme meg ut å sole meg 😉
      Kos deg på tur, og nyt finværet 😀

    2. Nammis!! Hvor mange sushi-biter spiser du? Jeg spiser rundt 15 maki-biter, men alle venninner spiser liksom 8.. 😛

    3. Gratulerer så mye med dagen, kommende sykepleier 🙂
      hva er det som er på toppen av sushibitene?
      Så sykt godt ut 🙂
      har du tips til hva slags type sushi som er godt ? 🙂

    4. Camilla: Det er chillimajones. Jeg elsker all type sushi, tror faktisk ikke jeg har smakt en sushibit jeg ikke liker. Hehe. Men nigiri laks, og makirull med laks, champi, og avokado er nydelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg