Klessalg – hold av 28 mai

Ved jevne mellomrom åpner bloggere klesskapene sine og selger unna godbiter til en ekstremt billig penge. Her i Kristiansand har Kristina Andersen og Marthe Borge gjort dette flere ganger. Neste klessalg er like rundt hjørnet, og lørdag 28 mai slenger jeg meg også med på salgsfesten. 

Jeg har ekstremt mye treningsklær som aldri har blitt brukt. Jeg har utallige tightser, t-skjorter, singletter, løpejakker og vester, vintertights, shorts, trekvart tights sportstopper, turklær, løpesko, og treningsbager i masse ulike farger og fasonger. Ingen trenger så mye treningsklær, og etter å ha gitt bort en diger pose, sitter jeg igjen med flere nye plagg med lappene på som jeg har lyst å selge unna. Så da blir det klessalg på denne frøkna også. 

Dato: lørdag 28 mai. Adresse: SalongXtend Kirkegata 10. Dørene åpner kl 12.00.

Vi holder på til klesstativene er tømt, men erfaringsmessig ryker ting unna i  rekordfart så her er det lurt å være tidlig ute hvis du har lyst å sikre deg noen godbiter. Jeg selger klær i størrelser fra XS til L, og sko i størrelse 38 og 39. Prisene vil ligge på 50 til maks 200 kr. Noen turjakker vil kunne ligge noe høyere. 

Jeg gleder meg veldig til dette, både til at mine klær skal få nye eiere, men mest av alt til å møte mange av dere. Dette er en super mulighet til å få hils på dere, og møtt dere uten en skjem mellom oss. Jeg håper så mange av dere har mulighet til å komme. Vi sees 28 mai! 

 

Smiiiil Maren 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg