Jeg trenger kvelder som dette

I går var jeg på jentekveld hos to av de søteste jentene jeg kjenner. De har akkurat flyttet sammen i en super fresh leilighet midt i sentrum. De bor i toppetasjen, og har en diger veranda med sol fra morgen til kveld. Jeg ser frem til masse herlige sommerkvelder der oppe sammen med fine mennesker. I går koste vi oss med serier, taco og snacks. Jeg elsker slike kvelder, og kjenner at det gir meg så enormt mye. Jeg trenger kvelder som dette, og er så takknemlig for at jeg har så gode venninner. Jeg har ikke så enormt mange venninner, men de jeg har, de er gode. 

I går koste vi oss først med taco, etterfulgt av frukt, bær, smoothie, sjokolade og nøtter. Vi tømte dette bordet ganske så raskt, og måtte derfor ut på butikken igjen et par timer senere. Jeg ler meg ihjel av den butikkturen. Alle tre i joggebukser, med tutt på hodet og på en intens godis jakt. Haha. Vi fikk kjøpt med oss yoghurtnøtter, sjokkonøtter, is og en haug av ulike barer som vi kuttet opp og danderte i skåler. Tidenes kosekveld! 

I kveld har jeg jobbekveld, og det er er egentlig litt godt. Jeg har alt for mye å gjøre om dagen, og da er det godt å ta slike kvelder og få unna litt. Jeg har fått gjort masse, men også kost meg. Jeg har laget god middag, og sett et par episoder av Skam. Jeg ler og ler av den serien, samtidig som jeg blir litt flau. Huff, det er sannelig godt jeg er over den tiden der. 

Har dere hatt en fin helg?

 

Smiiiil Maren 

 

 

5 kommentarer
    1. Janne: Det er noen vi fant på Rema 1000. To typer atkins, en med kokos og med sjokolade-karamell, også var det en med banansmak fra et annet merke jeg ikke kjente til fra før 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg