Perfekt kledd for fjelltur

Sponsede klær

Dette blir en rask oppdatering, og grunnen er enkel – jeg skal ut å nyte frisk luft, natur og strålende sol. Hva skjer med sommer på sørlandet? Disse bildene ble knipset på tur i går, og like etter bildene ble tatt så måtte jakken av, rett og slett fordi det var for varmt. Jeg blir så våryr og lykkelig av dette at det nesten bobler over. 

Jeg fortalte dere at jeg har store planer om å se mer av Norge i sommer, og være mye flinkere til å bruke hytta vår på fjellet. Vi har en kjempe koselig hytte på Hovden i setesdalen, men den brukes utelukkende på vinterstid. Det er fryktelig trist, for fjellet og naturen der oppe er spektakulært flott på vår og sommerstid. For ikke å snakke om høsten. Så jeg har satt meg som mål å bruke hytta mye mer i år. Jeg gleder meg til vandreturer i fjellet, bade i kulper og slukke tørsten fra sildrende bekker.

Jeg har endelig fått meg litt skikkelig turtøy. Tidligere har jeg vandret rundt i treningstights og lave sko. Det har faktisk fungert overraskende bra, men det var nok kun fordi jeg ikke visste hvor godt det kunne føles når man har skikkelig utstyr. Nå har jeg skaffet meg en fantastisk jakke, turbukse og fjellsko fra Mammut, og jeg kjente allerede på første testturen at dette var noe helt annet. Fy søren som jeg gleder meg til å teste dette i fjellet. Mammut kjøpes på G-sport og G-max. 

Jeg håper været er like nydelig der du er, og at du har mulighet til å tilbringe tid utendørs i dag. Pakk sekken, lag en god nistepakke og ta lunsjen utendørs i dag. Uansett hva dagen din fylles med, så håper jeg den blir fantastisk. Nå skal denne frøkna komme seg ut på tur i skogen, i sekken har jeg drikke, questbarer og frukt. Ut på tur, aldri sur!

 

Smiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Vi har utrolig nok fantastisk vær i Trondheim også nå! Skogsturen i stad ble i bare genser, herlig!
      Nydelig farge på den nye turjakken din! Håper du får brukt den masse i fjellet!
      Håper du får en vidunderlig helg! 🙂

    2. “Skaffet” = Fått/ Blitt sponset 😉 Like greit å være tydelig, selvom det står at klærne er sponset under tittelen på innlegget 🙂

    3. Utrolig flotte farger på bildene – blå himmel, blått hav og fineste farge på jakke
      Det er deilig med fint vårvær, da er det enkelt å komme seg ut på tur
      Ha en fin helg

    4. De skoene er helt fantastiske! Jeg kjøpte mine i fjor. Rakk ikke gå de inn før første turen på 4 timer. Fikk ikke et eneste gnagsår!! Heller ikke de to påfølgende dagene, der den ene turen var til Trolltunga. Passe lette og stabile.
      Det eneste som er dumt er at den tunga står ut. Så hvis du skal gå et sted det er snø, så trekk buksa godt over skoen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg