Morning blues

God morgen. Her er dagen godt i gang allerede. Jeg har spist en raskt frokost, og er straks klar for en liten joggetur. Jeg klarer aldri å spise en stor frokost før morgentrening, og da er en skyr, litt gryn og nøtter helt perfekt. Kaffe er et must, og jeg må alltid ha en eller to kopper før dagen starter. 

I dag er planen å nyte så mye tid som mulig utendørs, før ettermiddagen blir foran macen med oppgaven. Helligdag og fri betyr god tid, og lavere tempo. Det er så fint vær på sørlandet i dag, og jeg har hintet til familien min om at i dag er den perfekte dag for å starte grillsesongen. Så vi får se om ikke årets første grillings blir i strålende solskinn på Kristi himmelfartsdag. 

Nå kribler det i hele kroppen etter å komme meg ut på tur, men først må jeg bare si at det var utrolig å gøy å se hvor mange som la meg til på snaochat i går. Hjelpes så artig at så mange av dere har lyst å følge med der for litt mer spontane, uhøytidlige og direkte oppdateringer. Ha en fantastisk dag dere. 

 

Smiiiil Maren 

 

11 kommentarer
    1. Håper du får en herlig fridag og koselig grillings med familien😄 Fin er du! Jeg bare lurte på om du kunne presentere kjæresten din?😄 Tipper det er flere som er nysgjerrig😊

    2. Heihei! Lenge siden du kjøpte den blå treningsgenseren på bildet? 🙂 Jeg har samme i lilla som jeg kjøpte for hundre år siden, og har såååå lyst på en til! Vet du hvor jeg kan finne den?? O:)

    3. Anonym: Det er hundre år siden jeg kjøpte min og. Hehe. Men modellen heter Nike Miler og er en basic som alltid er i sortementet til Nike. Sjekk zalando feks :):)

    4. Hei kjære Maren! 😀 Er det lov å si at jeg ser på deg som en venninne? Følger aktivt med på bloggen, og det har jeg gjort i flere år nå. Er også helt genialt med snapchat, er etter det at jeg virkelig føler vi har blitt gode venninner altså 😛 Vil bare si at du er en STOR inspirasjon for meg i hverdagen, og det på alle arenaer.
      Med mye eksamener nå før sommeren, er det veldig deilig å komme seg ut, og idag dro jeg med meg min 10 år yngre lillebror på tur til fløyen, hvor vi lekte og koste oss i skogen når vi kom på toppen, niste var selvfølgelig med i sekken. Super kos! Takk for at du er du, og for at jeg har en venninne som deg, med så like verdier og interesser som det jeg selv har. Fortsett å dele av hverdagen din, for det settes utrolig stor pris på! Klem <3

    5. Hei fine deg! Har du kjøpt leiligheten eller leier du? Eventuelt hvor mye betalte du for den og hvor stor er den? Gleder meg så mye til jeg kan kjøpe egen leilighet med kjæresten, for frem til nå har vi leid rundt omkring og kun bodd der ett år i slengen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg