Kleine selfies & utskeielse

Jeg har blitt en racer på snapchat, og deler små glimt fra min hverdag daglig på min snapkonto. Jeg synes snapchat er så underholdene og artig, samtidig som det er en helt super måte å holde kontakt med venninner på. Jeg snapper masse med jentene mine, og deler også masse forskjellig med alle dere via Mystory. Her får dere et lite utdrag av diverse snaps den siste tiden. Her har vi alt fra trening, tur og mat, til voksing av legger, halvkleine selfies, utskeielser og en hel haug av random bilder. 

Følg meg gjerne på snapchat hvis du har lyst på flere hverdagsglimt. Du finner meg på: marenerdvik 

 

Smiiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Hater at sitron bare er i sesong, og savner virkelig den gang appelsin fantes i 0,0%. Blir glad når jeg hører at denne inneholder en del av de smakene jeg elsker, og håper virkelig den kan måle seg med en av de nevnte. Du får gi tilbakemelding!

    2. Anonym: Haha, det spørsmålet får jeg ofte. Jeg har overhode ingenting i leppene mine. De har vært sånn hele livet, og det har vært både positive og negative sider ved det. Jeg ble mobbet i yngre alder for “bongo-leppene” mine, men heldigvis forsvant dette med årene, og nå er kommentarene mer som den du skrev nå. Så , jeg har altså ingenting i leppene, og kunne nok aldri funnet på å putte noe i dem heller 🙂

    3. Heisann fine! 🙂
      Jeg må bare spørre hvilken model de grå skoene dine er? Og er det løpesko? 🙂
      Ha en strålende dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg