Tyvstarter helgen

Fordelen med å ha hjemmekontor både med blogg og bachelor er at man kan legge litt ekstra innsats i frokosten. I dag later jeg som om helgen har startet, og slår til med tidenes kosefrokost. Det er grått ute, og faktisk meld snø (!) på sørlandet i dag, og da fikk jeg et akutt behov for å kose meg litt ekstra. 

Jeg har ferskt speltbrød fra Kjøkkenskapet, som faktisk er fryst ned siden bursdagen min forrige uke, og smakte like godt nå som det ble tint opp og varmet igjen. Jeg har også laget meg en liten porsjon med havregrøt med vaniljesmak, smør og kanel, egg og en liten skål med questbar. Sist nevnte skal jeg kose meg med sammen med kaffen utover arbeidsformiddagen her. 

Senere i dag skal jeg noe jeg gruer meg til, men som jeg tror blir veldig bra etterpå. Kamera er med, og jeg deler med dere senere. Et hint er at det er perfekt før sommeren, ganske vondt og sykt praktisk. Ellers er det torsdag, og det betyr middag med familien. Vi er veldig glad i å samles i min familie, og hver torsdag prøver vi å få til middag sammen. I dag er det fiskemiddag hos mine foreldre, og jeg gleder meg masse! 

Hva er deres planer for denne torsdagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

12 kommentarer
    1. Så utrolig fine og delikate bilder! Du er superflink og motiverende, får masse inspirasjon av å lese bloggen din. Ønsker deg en fin torsdag 🙂

    2. Mmm så virkelig godt ut! Hvilken questbar har du i skålen?;)
      Denne dagen skal jeg ikke stort mye, skal ha en ben og rumpeøkt 1 time om en liten stund og resten av dagen blir nok avslapning og serie-titting 🙂

    3. Hei! Lurer på om du hadde gode karakterer når du gikk ut av VGS, hva var snittet ditt? Var sykepleien første valget ditt, eller ble det et valg du tok på grunnlag av hva du kunne studere, med tanke på karakterene dine?

    4. Det der så koselig ut. Jeg skal lage meg en skikkelig god frokost imorgen når jeg har gått av nattevakt. Gleder meg allerede. Så idag er det oppladning til kveld og nattevakt, og nå spiser jeg deilig ferskt brød med brunost! Lov innimellom det?! Og en kopp kaffe, med Netflix på. Blitt hektet på serien “the 100”. Skikkelig spennende!
      Lurer på hva du skal, jeg tenkte voksing med engang!! Hehe.
      Hilsen Anja

    5. Ååå, jeg elsker frokost, så det der så bare helt nydelig ut! Her ble det havregrøt med chia og kanel pluss kaffe i dag. Godt for å få litt varme i kroppen da temperaturen her i São Paulo gikk fra ca 25 til 15 grader i går. Jeg er fremdeles i sjokk. Apropos Brasil, god voksing i dag da! Det er i hvert fall det jeg gjetter at du skal?! Lykke til og ha en nydelig dag 🙂

    6. mmm!! fortjent når du jobber så hardt med både bloggen og bachelor oppgave<3 stå på videre, fine deg

    7. Hei,
      i dag skal jeg gjenneomføre den styrkeøkten du delte for noen dager siden, for andre gang! Den var kjempegod!! Gikk kjempebra, selv om gravidmagen er litt i veien for noen av øvelsene 🙂
      God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg