Det beste jeg har opplevd

Sponsede produkter

Jeg har ikke ord for å beskrive hvor godt jeg har sovet i natt. Følelsen av å legge seg i nytt sengetøy, laget i den mykeste bomulls kvalitet var virkelig helt magisk. Jeg tror nesten det må oppleves for å virkelig forstå hvor godt det var. Sengetøyet er fra merket Beach House, og på nettsiden er det en fin oversikt over ulike steder man kan bestille sengetøyet. Bor i du i Kristiansand, så er vel nærmeste utsalgsted To fruer i Lillesand. Jeg synes det var mange fine, men endte opp med dette settet som heter Fold Fog.

Det ble dessverre få timer i den myke herligheten, da jeg hadde avtalt grytidlig intervall-løping på Solsiden. Jeg tvang meg selv opp av sengen, og kom meg på trening. Fordelen med å skrive bacheloroppgave er at i stede for å dra på jobb etterpå kunne jeg dra rett hjem igjen etter trening, ta en lang dusj, lage kaffe og en skål med godsaker, ta med meg macen og krype tilbake i sengen. Her er jeg enda, godt plassert mellom myke dyner og digre hotellputer. 

Etter trening koste jeg meg med denne skåla bestående av havregryn med vaniljeprotein, friske blåbær og coockies & cream questbar kuttet i biter. En uslåelig miks av deilige smaker, og den perfekte kombinasjon av karbohydrater og proteiner. Har du prøvd å kutte opp en proteinbar i havregrøten? Det anbefales på det varmeste. 

Nå skal jeg jobbe litt med med oppgaven, før jeg skal opp til flinke Torunn på Neglehuset for å fikse litt på neglene, også videre til Nina på Auds Hudpleie for brynfiks. Hjelpes så mye hverdagsluksus på en dag. Jeg er ikke spesielt forfengelig, men jeg synes det er veldig fint med velstelte negler, og fine bryn synes jeg gjør mye for uttrykket i ansiktet. Så de to tingene liker jeg å gjøre med jevne mellomrom. Senere venter tacohygge med både kjæreste og familie. En finfin torsdag her altså, og best av alt – kun én dag igjen til helg! 

Skal dere noe spennende i helgen? 

 

Smiiiil Maren 

 

11 kommentarer
    1. Jeg har hatt havregrøt m most banan blandet inn og nutramino sin proteinbar chunky peanut and caramel bar I havregrøten, det var virkelig en godsak for smaksløsene det! Det må prøves viss du ikke har det;))

    2. Har ikke smakt med questbar nei, kanskje jeg burde det en gang? 🙂 men jeg har et annet havregrøt-tips til deg! Bland inn blåbær (helst slike som er blå hele veien gjennom, altså de fyrste, ikke slike som på bildet) i den vanlige sjokoladeproteingrøten din, og topp med cottage cheese og kokosstrø! Blåbær, sjokolade og kokos sammen er helt magisk!!

    3. Questbar oppi havregrøt ser himmelsk godt ut; det må jeg prøve! Kjente sulten kom snikende når jeg så grøtbildet på Instagram tidligere i dag, og med blåbær oppi blir det fin fargefest 😉
      Ingenting slår følelsen av å legge seg i nyvasket sengtøy, og å kunne ta seg god tid til å nyte maten! Kos deg på tacokveld!
      I helga skal vi delta i volleyballturnering, og jeg tråkket over på trening på mandag; så nå hviler jeg foten maks for å bli bra igjen til lørdag!

    4. Hei 🙂
      Har aldri smakt questbar, men har en liggende som jeg ennå ikke har åpnet. Jeg bare lurer på hvordan de holder seg hvis jeg åpner den og ikke spiser hele? Evt hvordan og hvor lenge kan jeg oppbevare den? Sikkert superteit spørsmål, men jeg har jo aldri smakt eller i det hele tatt sett en sånn bar,så jeg aner ingenting om konsistens eller noen ting hahaha ;-D

    5. Vi er en gruppe av danske studenter som kunne bruke litt hjelp fra den norske befolkningen. Vi har utarbeidet et spørreskjema om et dansk selskap; EASIS produserer utelukkende sukkerfrie produkter som passer for diabetikere, slanking etc.
      Spørreskjemaet dekker sukkerfri iskrem, og tar maks 3 minutter å besvare. Samtidig kan du vinne en stor deilig pakke fra EASIS. Jeg håper du vil hjelpe oss.
      https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=13WQY74L1K32

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg