Ja takk begge deler

I går hadde jeg jentene mine på lunsj her i leiligheten, og det var så utrolig koselig. Det går virkelig alt for lang tid mellom hver gang vi samles, men samtidig er det som vi så hverandre i går når vi ses. Jeg serverte en enkel kyllingsalat med ferskt speltbrød. Jeg hadde også oppkuttet frukt, smågodt og chips. Bursdagsfeiring og lørdag – da er det helt innafor med litt ekstra kos. Dette må jo være det man kaller en balansert og fin lunsj, med både litt sunt og litt mindre sunt. Ja takk begge deler! 

Jeg skrev i innlegget i går at jeg var litt usikker på hva jeg skulle servere. Det endte altså med en kyllingsalat hvor jeg først lagde en grønn salat med crispsalat, ruccola mix, agurk og avokado. Så lagde jeg små skåler med tomat, paprika, mais, fetaost og løk slik at alle kunne mikse sammen salaten slik de selv ønsket. Jeg stekte opp masse kylling, som jeg krydret godt. Frisk frukt er alltid godt, og valget falt på melon, jordbær og druer. 

I dag er det kjærestesøndag. Vi skal ut på tur, og kose oss med en hel fridag sammen. Jeg gleder meg! Har dere noen søndagsplaner dere har lyst å dele? Jeg synes det er så koselig å høre hva dere fyller dagene med. 

 

Smiiiil Maren 

 

12 kommentarer
    1. Idag blir det tentamens øving hele dagen- vertfall 5 timer minst.. også får vi besøk av besteforeldre hvor vi skal spise svinesteik mmm det bli kos😊

    2. God søndag, kjære Maren! Håper turen deres blir herlig;))
      Om en liten time er det klart for 2 – timers fotballøkt før lunsj og rydding av garasjen.. I kveld blir det mer fotball- bare denne gangen på tven. I tillegg til fiskegrateng og sjokoladefromasj til middag! Hihi, livet som idretssutøver.. ;))

    3. Det så herlig ut. I venninne gjengen har vi “klubbkveld” en kveld i måneden, slik at vi møtes alle sammen og spiser litt lett mat og bare prater og koser oss. Vi fant ut at det kan gå så lenge imellom hver gang, så klubben er veldig koselig. Men når det er min tur så skal jeg lage dette. Kabskje koke litt bulgur eller coscous ved siden av også.
      Jeg begynner dagen med frokost, kaffe og “the Fosters” på Netflix. Så skal jeg ut å gå en liten tur for i kveld skal jeg spille fotballkamp!
      Ha en fantastisk søndag, kjæreste søndag høres koselig ut. Heldige dere! Kos deg. Hilsen Anja

    4. Maten så deilig ut! Ingenting er som å feire med mat og gode venninner 😀
      Her er planen å dra på buldring med kjæresten før litt bachelorskriving tar over etterpå 🙂
      Kos dere masse på kjærestetur! Klem til deg <3

    5. Har hatt en effektiv søndagsmorgen med hus- og klesvask + skolearbeid. Nå kjenner jeg derimot at tendenser til en influensa kommer snikende, så resten av dagen blir tilbragt i sofaen. Hehe. Rakk heldigvis å gjøre litt fornuftig først. 🙂

    6. Så koselig med roser på bloggen igjen, husker du oft hadde det før – men det finnes jo mange andre fine blomster også – og også grønne planter. Ha en fin søndag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg