Jeg føler meg som verdens heldigste

Plutselig var dagen her, og det er ikke hvilken som helst dag – det er min bursdag!! Jeg har tenkt at bursdagen min er så langt frem i tid, og plutselig var den her bare. Dagen har vært så fiiiiin. Jeg har fått blomster, gaver, mange gode klemmer og en hel haug av fine meldinger. Det har gått i ett, og plutselig var klokken nesten åtte på kvelden og jeg hadde enda ikke fått oppdatert dere. Det må jeg bare beklage, unnskyldningen får være at jeg har bursdag, er det innafor?

I skrivende stund sitter jeg å slapper litt av i sofaen før jeg skal videre ut. Familien min har akkurat gått ut døren etter en utrolig koselig måltid sammen. Jeg fikk knipset litt bilder før de kom, så her kommer et lite bursdagsbildedryss. 

Jeg serverte ferskt brød og rundstykker med en hel haug av ulik type pålegg. Jeg synes det er så godt med enkel norsk mat, så brødskiver og pålegg er noe av det beste jeg vet. Spesielt når brødet er nybakt og rykende ferskt. Dette er spelt brød og emmer brød, og rundstykkene er flerkorn, sesamfrø og spelt. Jeg skulle mer enn gjerne sagt at dette var bakt selv, men det er altså kjøpt på Kjøkkenskapet. Jeg valgte det beste jeg vet at pålegg, og følte jeg måtte veie opp for nutellaen med litt salat og frukt. Hehe. Til dessert ble det vanilje is, makroner, popcorn og rosa smågodt. Mmmm

Jeg fikk masse fine gaver, og jeg er så ubeskrivelig takknemlig for all oppmerksomhet jeg har fått i deg. Tenk å ha så mange gode mennesker rundt seg. Jeg føler meg som verdens heldigste som har en så god og fin familie, og så mange herlige venner, og ikke minst mange nydelige lesere. Tusen tusen takk dere! Nå skal jeg dra avgårde å nyte siste timene av bursdagen min. Ha en herlig onsdagskveld dere. 

 

Smiiiiiil Maren

 

15 kommentarer
    1. Gratulerer masse med dagen søte snille du:). Koselige bilder av veldig fristende og fine matfat:). Kos deg videre og ha en fortryllende kveld videre:), vel fortjent:)

    2. Gratulerer så mye med dagen, Maren! 🙂 Fortsett med din utrolig gode inspirasjon og motivasjon til oss i årene fremover!
      Håper du har hatt en utrolig fin dag og at resten av kvelden blir super!

    3. Gratulerer med dagen din. som var! Du er fantastisk, og håper du hadde en flott dag. Du stråler, inspirerer, du er vakker og sterk. Di virker som en utrolig snill og flott. Du er dyktig i mye! Hipp hurra for deg. Hilsen Anja

    4. Gratulerer med gårsdagen, Maren! Ser ut til at det ble en superfin feiring; det bordet var dekket med alle de rette elementene spør du meg, nam!

    5. Gratulerer så mye med dagen som var Maren! Jeg har inntrykk av at du er en jente som fortjener kun det beste!
      Kan jeg spørre hvor de fine rosa og hvite stripete skålene er fra?

    6. Beate: Ja si det, nå må jeg tenke. De er det lenge siden jeg kjøpte, men jeg er ganske s sikker på at de er kjøpt på Gave og interiørhuset i søgne ( sjekk dem ut på facebook og instagram )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg