Studiesnacks – sunt, raskt & enkelt

Det er tydelig at det er mange som leser denne bloggen som er i samme situasjon som meg for tiden. Det er eksamener, bachelor og master oppgaver for veldig veldig mange. Når man sitter å leser og skriver, så er det viktig med påfyll for å holde energien oppe, og hodet på plass. Jeg er utrolig glad i nøtter, og hjernen trenger sunt fett. Nøtter er derfor ofte en del av min studiesnacks. Cashewnøtter er favoritten, men det er fint med litt variasjon også, så i dag ble det valnøtter. 

Blåbær er noe av det beste jeg vet, og funker perfekt som snacks mens man sitter å jobber. Jeg spiser de enten slik som dette, eller så putter jeg dem i en skyr eller vanilje kesam, sammen med litt cottage cheese, og topper det med nøtter. Vips har du et perfekt lite mellommåltid. Vann kan bli kjedelig i lengden, så når jeg trenger litt energi så er et glass frisk appelsinjuice veldig godt. Jeg liker bedre å spise frukten enn å drikke den, men et glass juice i ny og ne er perfekt. 

Jeg prøver å variere snacksen min fra dag til dag når jeg sitter å jobber, så jeg skal prøve å være flink til å knipse bilder av alle de ulike snacksvariantene og dele med dere. I morgen blir nok et lite unntak, da har jeg nemlig bursdag (!!) så da tror jeg det blir helt annen type snacks enn nøtter og bær. Hehe. 

Har dere en fin start på dagen, og uken? Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. Hei, digger bloggen din! du sprer så mye glede og inspirasjon 🙂 et lite spørsmål, du bruker ofte en helt svart tights fra reebook, kan du sende meg linken på hvilken tights det er? Den ser veldig god ut så kunne gjerne tenkt meg den samme.
      Klem Jorunn 🙂

    2. Hei Maren!
      Har du tips til hva som er lurt å gjøre når det er under 1 uke igjen til innlevering av bachelor? Føler jeg bare ødelegger ved å revidere for mye samtidig som jeg heller aldri blir helt fornøyd med det jeg har.. Håpløst. Hehe..
      Hilsen en som er i samme situasjon!

    3. Gratulerer med dagen vakre deg! Håper du får en strålende fin dag, og tilbringer den med mennesker du er glad i <3 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg