Blir du med på neste treningstur?

I samarbeid med Nordic Fitcamp

Mandag, og ny uke står for tur. Jeg sitter her og skal i gang på analyse av en ny artikkel til bacheloroppgaven min i sykepleie. Jeg har kaffen klar, macen åpnet og alt klart, men jeg klarer ikke konsentrere meg. Hodet mitt er på tur, ute på reise, langt langt borte. Det eneste jeg klarer å tenke på er sol, sommer, trening på stranda, palmer og bølgeskvulp. Jeg ser for meg kokosnøtter og frisk frukt, nye utfordringer på treningsfronten hver dag og et felleskap jeg aldri har opplevd maken til. Hodet mitt er totalt okkupert av minner fra treningsreisene jeg har hatt med Nordic Fitcamp, og jeg kjenner at i dag må jeg bare ha et lite tilbakeblikk til treningsreise, sol og sommer.  

Har du noen gang reist på ferie, og nesten følt at du trenger en ferie når du kommer hjem etter ferien? Har du jobbet mye i det siste, og ikke fått prioritert verken trening, kosthold eller deg selv i det hele tatt? Er det lenge siden du har følt deg motivert og gira for trening og sunn mat?

Da tenker jeg at dette er helt perfekt for deg. På tur med Nordic Fitcamp får du sunn mat servert til alle måltid, du trenger rett og slett ikke tenke selv, sunn mat blir servert. Du får en til to treningsøkter hver eneste dag. Treningen er variert, effektiv og utrolig gøy. Alt tilpasses, og det stilles overhode ingen krav til fysisk form eller forkunnskaper på noe som helst. Du får foredrag om både trening og ernæring, masse tips og triks og flere gode take-home-messages på både egentrening og kosthold. I tillegg til dette får du en uke med gode rutiner, tidlig i seng, flere timer god søvn og du er omringet av en gjeng med mennesker som er der av akkurat de samme grunnene som deg. I mine øyne kan det ikke bli bedre enn det. 

Jeg tenker at bildene skal få snakke for seg selv i dette innlegget. Det eneste jeg har lyst å si er at nå har du muligheten til å bli med oss på tur igjen. Det går flere camper i tiden fremover, og neste er til Marbella i juni, Marbella i juli og Los Angeles i september. Turen til Thailand for 2017 ligger nå ute, og der begynner plassene allerede å fylles opp. Det er utrolig gøy å se! Klikk deg gjerne inn og les mer om turene på Nordic Fitcamp sine hjemmesider HER. Sjekk dem også gjerne ut på både FB og Instagram for flere bilder fra campene. 

Nå skal jeg finne frem bacheloroppgaven min igjen her, og komme meg tilbake til virkeligheten. Dette var et deilig lite tilbakeblikk for min del, og jeg håper flere av dere likte det. Hvem vet, kanskje er det vi som er sammen på nese tur? 

Husk at jeg har en solid rabattkode å dele ut til mine lesere. Send meg en mail på: [email protected] å sender jeg deg koden i retur. Det er selvfølgelig helt uforpliktende å motta koden. 

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Jeg skal i vei, Maren 😃 mye motivasjon og inspirasjon tenker jeg meg jeg vil få med tilbake 😊 Gleder meg!
      Lurer på en ting.. Jeg ble litt usikker med tanke på maten i Marbella dette året. Er all mat inkludert i prisen? 😊

    2. Dette har egentlig ikke noe å gjøre med innlegget ditt, men har du prøvd ut nutrilett? Og hvis du har, synes du det hjalp?

    3. Jeg skal være med til L.A.! Lurer på om du veit om noe sted det går an å få kontakt med flere som skal være med dit? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg