30% på alt fra Adidas

I samarbeid med 3t-shop

Dere som følger meg på snapchat ( marenerdvik ) fikk med dere at jeg tipset dere om å følge med på bloggen i dag for et spennende tilbud. Jeg bruker mye Adidas, og nå har jeg altså fått mulighet til  gi dere hele 30% på absolutt alt fra Adidas hos 3T-shop. Bruk koden: Maren 

På disse bildene har jeg på meg en svart tights med de tradisjonelle Adidas stripene. Jeg synes det er så utrolig kul, og det morsomste er at jeg kan huske at jeg hadde denne når jeg gikk på turn som 8 åring. hehe. Den er i et super strechy og behagelig stoff, med høyt liv og fin legnde til ankelen. Tightsen har en bred kant øverst som gjør at den sitter godt. Genseren er fra løpe-kolleksjonen, og er i et teknisk pustende stoff som beveger seg løst og fint rundt kroppen. 

Andre Adidas favoritter er tightsen jeg viste dere i dette innlegget. Den er så kul, og passer til alt. Selv om den ikke er helt svart. Det finnes så mange flere godbiter fra Adidas så her gjelder det bare å komme seg inn å 3t-shop å sikre seg favorittene. 

Titt gjerne innom instagram også, der viser jeg dere et annet favorittantrekk fra Adidas. En mer laidback og comfy singlett, med enda en fresh Adidas tights. Jeg er så imponert over Adidas, tenk å lage så mye kult i en og samme kolleksjon. Håper dere finner noe dere liker, eller kanskje noe du har ønsket deg som du nå kan få en god rabatt på. Koden som gir deg 30% på alt fra Adidas er: Maren 

Ha en deilig søndag dere, og nyt siste dagen i helgen før hverdagen er her igjen. Senk skuldrene og gjør noe koselig. Her står det Game Of Thrones maraton på planen.  

 

Smiiiil Maren 

 

17 kommentarer
    1. Herlig! Spørs om jeg blir å klikke hjem noen godbiter 😀 Kan jeg spørre hvilken størrelse du har i genseren på bildene? Er litt usikker på hva jeg selv må ha.
      Ha en superfin dag, Maren! 😀

    2. Så fine bilder 😀 Lure på om det er snøring i livet på den buksa? Ser ut som den sklir litt ned på en måte :p

    3. Åh måste definitivt gå in och se 🙂 alltid kul och motiverande med nya träningskläder 🙂 och ej älskar adidas 🙂 hur är byxorna i storlek? 🙂 är det olika på de, jämfört med andra märken? Har ett par i XS nämligen, men brukar ha S i vanliga fall 🙂

    4. Lill: J ajeg ser at det kan se sånn ut på bildet faktisk. Enig der. men den gjør virkelig ikke det, da hadde jeg aldri kunnet brukt den! Akkurat det er nemlig det verste jeg vet med tights. Hehe. Jeg har den i XS. Den er stor på størrelsen 🙂

    5. Så morsomt det bildet med skyggen var – og for et lekkert tøy – husker addidas fra tidligere med 3 striper – veldig fint.

    6. Anonym: Den har ikke det, men det er virkelig ikke nødvendig heller når den er så gøy på livet. Ser kanskje ut som den sklir litt mer, men garanterer deg at den ikke gjør det. Da hadde jeg aldri kunne brukt den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg