Treningscamp Marbella

I samarbeid med Nordic Fitcamp

God morgen. I dag regner det i Kristiansand og været er skikkelig kjipt. På slike dager lengter jeg litt tilbake til sol og varme, og hva er vel da bedre enn å bruke dette innlegget til å snakke litt treningscamp i Marbella? Campene til Nordic Fitcamp fyller seg opp, og neste camp som står for tur er Get Inspired campen i Marbella 04-11 juni, etterfulgt av enda en camp i Marbella 03- 10 juli. Dette er den samme type camp som jeg var på i fjor, og jeg har utelukkende gode minner og positive ting å si om den campen. Jeg koste meg så mye at jeg utvidet turen med hele 4 ekstra dager, og i tilegg reise jeg tilbake til Marbella på eget initiativ senere den samme sommeren. 

Det kommer alltid mange spørsmål om man må være veldig godt trent, ha med seg en venn, ha noe spesielt utstyr eller spesielle forkunnskaper. Svaret er nei, nei og nei. Du kan komme akkurat som du er, i akkurat den fysiske formen du er, de fleste reiser alene og du trenger ingen form for forkunnskaper. Av utstyr er er det kun treningsklær og gode sko, pluss vanlige ting du ville pakket til en aktiv solferie i Spania. Mange deltagere er med på akkurat denne campen for å finne inspirasjon og motivasjon til å komme i gang med treningen igjen. Campen heter Get Inspired, og det er akkurat det det handler om. 

Treningene er svært varierte, og vi gjør så mye gøy! Alt fra spinningtimer, til bootcamp, yoga på stranden ved soloppgang og mer generell styrketrening. Det er vannaktiviteter, jogge/powerwalk turer, gruppetimer og flere spennende foredrag. Det blir også masse tid til å sole seg, bade og kose seg på stranden. Klikk deg gjerne inn på Nordic Fitcamp sine hjemmesider, og ler mer om campene HER. 

Maten som blir servert er sunn, variert og fantastisk god. Alt er spesielt tilrettelagt for deltagerene på campen, og jeg vil nesten si at det er en utfordring å spise usunt på en slik camp. Du får velge i så mye sunne herligheter, og hver dag starter dagen med en stor frokostbuffet med sunne gode ting, middagen er alt fra kylling, biff, og ulike typer fisk, med en haug av grønnsaker, stor salatbar og gode karbohydratkilder. Frisk frukt er det også masse av. Allergier, og spesielle matbehov tas hensyn til så lenge det gis beskjed om på forhånd. 

Vi bor utrolig greit, i leiligheter med både stue, kjøkken, soverom og egne bad. Treningsenteret og stranden ligger i gåavstand fra hotellet, og alt ligger tilrette for en uke fyllt med gode opplevelser, fysisk aktivitet, masse sol og bading, nye bekjentskaper, økt kunnskap om trening og kosthold  og sist men ikke minst masse masse gøy! 

Høres dette ut som noe du kunne tenke deg å bruke 1 uke av sommerferien din på? Eventuelt noe du kunne tenke deg å gjøre i juni, like før sommerferien starter, for å kickstarte sommeren på best mulig måte. Jeg var så spent før jeg dro alene i fjor, men det viste seg å være en av de aller beste reisene i mitt liv. Alt av informasjon rundt praktiske ting finner du på Nordic Fitcamp sine nettsider. Er det noe annet du lurer på som du ikke finner svar på der, så må du bare spør i kommentarfeltet. 

Rabattkode: Dette er det gøyeste av alt! Jeg har nemlig en solid rabattkode til dere på hele 800 kr. Ønsker du rabattkoden sender du meg bare en mail på [email protected] så får du koden i retur. 

 

Smiiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. Hei! 🙂 Vil du si at det er “aldersgrense” for treningscampene? Feks man burde helst være under 40, eller er det ok for alle aldre å delta? 🙂

    2. Jeg har prøvd å spørre deg før uten å få svar, men jeg prøver igjen: Vet du når Marbellacampen “Extreme adventures Marbella 2016” blir? På nettsidene står det bare at dato kommer. Jeg sendte de mail for flere uker siden, men har enda ikke fått svar.. Hvis ikke datoen er bestemt enda, vet du evt når de bestemmer det?

    3. Hei 🙂
      Har spurt deg før, men ikke fått svar. Prøver igjen.
      Er maten under campen og flyreisen inkl i den prisen som står på nettsiden?
      Eller må man betale for noe som ikke er inkl i prisen ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg