24 timer fjellpåske

I går ettermiddag gjorde jeg noe super spontant og gøy. Jeg fant ut at det går jo faktisk ann å få i både pose og sekk, og med drøye 24 timer tilgjengelig går det fint ann å få litt hyttepåske på fjellet. Hytta til mine foreldre ligger i underkant av tre timer unna Kristiansand, så i går kom vi på den geniale ideen om å dra til hytta, og i løpet av 40 minutter var baggen pakket og vi var på vei til fjellet.

Det ble et helt fantastisk koselig døgn, med middag i går kveld, og skravlings til langt på kveld med min familie. I dag startet vi dagen med lang koselig frokost med hele familien, etterfulgt av skitur, og grillings på verandaen, og deilig mat sammen før avreise. 

Nå er jeg vel hjemme i sofaen og sitter bare å smiler. Jeg føler virkelig jeg har fått det beste fra to verdener denne påsken. Både bypåske og fjellpåske. Det er utrolig hva man kan få til hvis man bare våger å være litt spontan. Jeg hadde ikke med meg kameraet mitt til fjellet, men fikk da likevel knipset litt med telefonen. Så her får dere en god gammeldags kollage med bilder fra min 24 timers fjellpåske. 

 

Har dere det fint? Hva gjør dere denne påsken? 

 

Smiiiil Maren 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg