When reality hits you in the face

I dag ble det en sen oppdatering fra denne kanten, rett og slett fordi dagen har vært veldig hektisk. Det er ikke bare bare å reise til Thailand i 11 dager med begrenset internett tilgang. Da hoper det seg gjerne opp litt til man kommer hjem.

Jeg kom hjem i går etter 23 timer på reise og hele  gårsdagen forsvant i gjensynsglede, sofakos og total avslappning. I dag var det andre boller!! Klokken ringte 06.30, og da var det bare å tvinge seg opp. Heldigvis hadde jeg handlet inn masse god mat, og jeg fikk min favorittfrokost med meieriprodukter og frukt, det hjalp godt på en litt trøtt morgen. Jeg startet dagen med en tur ut på flyplassen på morgekvisten for å sende min kjære avgårde på tur, før jeg satte kursen mot Solsiden PTsenter. Takket være Polar ble det en solid løpetur på denne litt tidsforvirrede skrotten. Det er søren så motiverende å løpe med pulsklokke. Aldri om jeg hadde kommet meg gjennom intervalløkten min i dag uten den. Dagens intervaller var 45 / 15 intervaller, og jeg klarte å fullføre hele 20 drag, på tross av en rimelig tung kropp. 

Etter trening var det kjapt hjemom for to telefonmøter, et intervju pr mail og en pakkelevering på døren. Jeg har også rukket å hente fire andre pakker som lå på posten å ventet på meg. Jeg lover å dele alt innhold med dere senere. Etter dette løp jeg direkte videre til bachelor skriving med min skjønne medstudent. Nå i kveld var det endelig tid til familien. Jeg har savnet dem sånn mens jeg har vært på tur, og spesielt mye siden jeg ble tante for andre gang like før jeg reiste til Thailand. Lille prinsen kom så nær avreise at jeg rakk ikke hilse på han , og i dag fikk jeg se han for første gang. Tårene rant, og jeg har aldri i mitt liv sett noe så vakkert. Han er helt perfekt, og jeg er nå stolt og takknemlig tante til to små engler. 

Nå står noen timer til på macen for tur før det blir tidlig kveld. Jeg tror jeg har klart å snu om døgnet ganske så greit, men litt trøtthet henger igjen. Nå har jeg veldig lyst å høre hvordan dere har det. Hva har dere gjort i dag? 

 

Smiiiil Maren 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg