Magiske Phi Phi

Vi fortetter å kose oss på Nordic fitcamp i Thailand. I dag har vi hatt en aldri så liten utflukt til Phi Phi øyene, og derfor har jeg lyst å dedikere dette innlegget til bilder og ikke tekst. Jeg har nemlig ikke så mye treningsrelatert å inspirere dere med før i morgen. Da står det to økter på planen, og jeg gleder meg til å dele dem med dere. Enn så lenge får dere nyte og drømme dere bort i sol, sommer, grønt vann, apekatter og palmer. 

Nå er klokken straks 22.00 heri Thailand, og jeg er faktisk på vei i seng. Det tar på med en hel dag med båttur og utflukter. I morgen venter som sagt to treningsøkter, og da gjelder det å være uthvilt. 

Jeg ville forresten bare si at jeg har ikke glemt verken løpeinnleggene eller spørsmålsrunde. Det kommer – ting tr bare litt tid når man lever i Thailandmodus. Hehe. Ha en herlig dag videre dere, nå er det natta fra Phuket. 

 

Smiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Misunnelig, hva er det? 😉 Herremin så fint det var! Kos deg masse videre på tur 🙂
      Sjekk gjerne ut hjemmesiden vår, http://www.fightit.no
      Treningsklær til jenter, treningstilbehør, kosttilskudd og helsekost.
      Akkurat nå ville priser på Gavelo, We Are Fit, SKINS og Stay In Place <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg