Kickstart med thaiboksing

I samarbeid med Nordic Fitcamp

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dag tre på campen er snart over, og i skrivende stund er klokken snart 20.00. I dag startet vi dagen med to timers thai boksing med lokale instruktører. Jeg fikk kun med meg halve timen, da litt lite væskeinntak satt meg litt ut av spill. Det er kun min egne skyld, og det positive er at jeg nå er meget påpasselig med å drikke nok. jeg fikk vært med på deler av økten, og tatt en god del bilder. Heldigvis er skjønne fotograf Victoria med på tur, og hun hadde enda flere bilder på lur. Timen var en nybegynner time, som startet med en introduksjon og senere fikk vi kjøre beinharde kombinasjoner. En tøff og fantastisk gøy økt. 

Jeg er så imponert over gjengen som er med på treningcampen med Nordic fitcamp. Vi har alle helt ulik treningsbakgrunn, og har helt uliek erfaringer med fysisk aktivitet, likevell gir alle 100% på hver eneste utfordring som blir kastet mot dem. Vi kunne ikke vært en bedre gjeng, og jeg storkoser meg så med disse folkene. treninsggleden oser, og vi stuper ut av komfortsonen sammen hver eneste dag. 

Etter thaiboksingen dro vi på protein house og bestillte oss kylling med søtpotet, proteinpannekaker, sunne godsaker og protein milkshake. Hvem har sagt at man ikke kan være sunn og kose seg samtidig? Etter maten ble det en tur innom for yoghurt is. Mmmmm. 

I kveld er vi ute å spiser i Patong, og etter maten skal vi videre ut på shopping. Når dere leser dette er nok klokken nærmere 21 lokal tid. I morgen står Phi Phi på planen, og jeg er så spent at jeg nesten ikke klarer å sitte stille. Jeg har bare sett bilder, og det ser virkelig helt idyllisk ut. Jeg har selvfølgelig kamera med, og gleder meg til å oppdtere dere. Ha en herlig onsdag dere. 

 

Smiiiiil Maren 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg