“Jeg trodde jeg skulle spy”

I samarbeid med Nordic fitcamp

Endelig er vi skikkelig i gang her på Nordic fitcamp i Thailand. Denne dagen har vært så innholdsrik og gøy at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. La oss starte med begynnelsen. Vi starett dagen kl 06.45 med en helt fantastisk good morning streching / yoga time. dette var den perfekte starten, og hele kroppen fikk en god runde med tøyning og forberedelse til økten som ventet. 

Etter yogatimen stod The punisher for tur, og under ser dere hva vi skulle igjennom. Vi ble mildt sagt litt små stressa når vi så denne økten, men utrolig nok kom vi oss igjennom. Økten bedstod av tre deler, og vi skulle gjennom hver del to ganger. Vi jobbet i intervall på 20 sekunder arbeid, og 10 sekunder pause på hver stasjon ( kun for å komme meg til neste stasjon), to runder av alle stasjonene. Det var en helt vill treningsøkt, og jeg trodde seriøst jeg skulle spy på et tidspunkt. Jeg blir så gira av sånne type økter, og det er ikke aktuelt å gi noe mindre enn 100%

Etter økten stod en super frokost for tur. Proteinpannekaker, frisk frukt, og en grønn shake med blandt annet banan, agurk og spinat. Mmmm. 

Etterpå var det tid for stranda, og vi koste oss i fire fem timer med sol bading og deilig lunsj. Etter strandkosen var det hjem og skylle av seg sand og svette, og hoppe i treningsklærne igjen. Tid for dagens andre økt. Denne økten var Crossfit, og vi ble pushet gjennom en helt vill WOD av tidenes coach. Hun var fra Australia, og en fantastisk rå! Jeg var så sliten etter den økten at jeg visste nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg selv. På snapchat ligger et par brutalt svette og relativt udelikate bilder for de som er spesielt interreserte. 

Nå i kveld er det felles middag og kos på hotellet. Vi får servert så mye god mat her, og alle måltidene er komponert spesielt til oss. Maten er sunn og smakfull. Vi koser oss som bare det. Nå er klokka snart ti, og vi vurderer å snart finne senga. Det tar på med treningscamp skal jeg si dere. 

Hvordan er det med dere? Har dere hatt en fin start på uka? 

 

Smiiil Maren 

 

11 kommentarer
    1. Så misunnelig på reisen din, så masse herlige snaps!
      NYT for oss her hjemme!
      Jeg screenshotet alle snapene dine med foredraget til Martin Norum, men finner ikke den der han snakker om antall reps og set.
      Om du har lagret bildene hadde det vært supersnilt om du kunne sende dem til meg eller kommentere hva han skrev her ! 😀
      På forhånd tusen takk!

    2. Jeg er sååå misunnelig på deg! Håper du storkoser deg. Kan du forresten begynne å skrive hva lokal tiden er?

    3. Ser ut som en perfekt ferie for deg. Er det bare topptrente crossfit folk med??
      Ser fantastisk ut!
      Hilsen Anja

    4. Så herlig og helt perfekt for deg, ja! Kjempegøy å følge med på snap, ingenting er for svett, haha 😀 Og kjempedeilig å starte dagen med yoga da, savner det.
      Jeg startet uka med fri og bursdagsfeiring av kjæresten og i dag har det vært skole. Snart klar for ukens første økt som blir løpetur til parken her i nabolaget, hurra!
      Kos deg videre, Maren!

    5. Jeg skulle ha sneket meg med i kofferten din ass 😀 Det ser så gøy ut – og slitsomt, men for en opplevelse 🙂
      Ellers, en god start på uka her. Jeg lader, i skrivende stund, opp til en ny dag med en god porsjon havregrøt toppet med banan – og så klart; dagens første kaffekopp. Deeilig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg