Fremme i paradis

Etter over 20 timer på reisefot var det utrolig godt å komme frem til Phuket, og Signature Hotel i går kveld. Vi ble møtt av nydelige ansatte og resten av nordic fitcamp gjengen på hotellet. Der ventet romfordeling og en velkomstmiddag. Jeg angrer bittert på at jeg ikke hadde med kamera under middagen i går, for det måltidet var en opplevelse. Snapchat (marenerdvik) ble heftig oppdatert, og instagram fikk også en sniktitt på måltidet. Hvis dette er standarden for maten her nede så skal jeg lett kose meg denne uka. Vi var tidlig i seng, og utrolig nok har jeg sovet i 7 timer og snudd døgnet rett rundt. 

Utsikt fra sengen i dag morges

I dag startet vi dagen med en god times gå / joggetur i nærområdet. Det er annerledes å trene i slik varme, og selv om klokken kun var 07.30 når vi la ut på tur så ble det ekstremt varmt etterhvert. Vi tok det helt helt rolig og hadde med vann underveis på turen. Etter tur var det frokost, og her ble vi positivt overrasket igjen. For en standard det er på maten her nede. Eggehvite omelett med spinat, proteinshake med sjokolade, havregryn og banan, ferskpresset juive og masse frisk frukt. Mmmmm. Helsekost på høyt nivå. Frukten her nede er helt magisk, og kan ikke sammenlignes med noe jeg har smakt tidligere. 

Jeg skulle gjerne fortalt dere masse masse mer, men resten må vente. Nå står bussen å venter for å ta oss med til stranden. Jeg gleder meg så til å bade og sole meg. Temperaturen ligger på godt over 30 grader, og solen stråler her i Thailand. Vi har fått utdelt oversikten over all treningen denne uken, og jeg skal selvfølgelig få postet timeplanen til dere senere. Vi skal blandt annet ha kickboxing, crossfit, yoga, uliek type foredrag om kosthold og trening og masse masse mer. 

Nå må jeg virkelig løpe dere, mer fra denne kanten senere! Ha en super søndag. 

 

Smiiiiil Maren 

7 kommentarer
    1. Herregud så deilig det både ser og høres ut! Og det kommer fra ei som elsker vinter og langrenn … Kos deg så masse med velfortjent ferie, Maren! <3

    2. Kos deg masse, ser fantastisk ut! Etter turen, kan du ikke ha et innlegg med bilder du har tatt med mobilen også, sånn through my iphone eller no? :))

    3. Hei vakre 🙂
      Så deilig å komme til varmere sted 🙂 .
      Hvor mye koster det for en slik tur ? Altså alt sammen.

    4. Så kjekt å følge deg på tur 😁😁😊 håper du storkoser deg masse på ferie! Velfortjent 👏😊

    5. Kunne du hatt en dag mens du er der nede hvor du snapper alt av hva du spiser iløpet av en dag? XD av Frokost, lunsj, middag og snacks og slikt? Hadde Vært spennende å se hva mat de har

    6. Anonym: Da tror jeg ikke du har sett snappen min? For det har jeg nemlig gjort. Alle måltider ligger ute 😀 Frokost med omelett, frukt og shake, lunsj på stranda, questbar mellomåltider og nå middagsbuffet i kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg