Dagen før dagen

Denne dagen har løpt fra meg, og på mirakuløst vis har jeg kommet meg gjennom en legetime, muntlig fremlegg av foreløpig prosjektbeskrivelse av bacheloroppgaven for oponentgruppe og veileder. Jeg har vært innom neglesalongen, og regnskapsførerer. Jeg har tatt sol, hatt en PTtime, gjort siste innkjøp til turen og nå pakkes det for harde livet. Det sier seg selv at denne dagen har vært hektisk, og da måtte det bli enkel mat på menyen. Både frokost og kveldsmat i dag har derfor blitt pannekaker. 

Formen hangler litt enda, og jeg gjør så godt jeg kan med å fylle på med vitaminer, næringsrik mat og væske. Tenk, i morgen på denne tiden er jeg i Thailand. Eller – på vei til Thailand. Det er tidenes melkerute på vei ned, med en 7 timer flytur, etterfulgt av 8 timer venting på flyplassen i Doha, før en ny 7 timers flytur til Phuket. Jeg har stacket opp med bøker, filmer, og lydbok. Heldigvis reiser jeg sammen med hyggelige folk, så jeg satser på at vi klarer å kose oss underveis. “Premien” i enden av turen er heldigvis verd det. Jeg har sett bilder av stedet vi skal være, og det ser virkelig helt magisk ut!!  

Nå må jeg tilbake til pakkingen her. Jeg er livredd for å glemme noe, og styrer rundt som en duracell kanin på speed for å få med meg alt. Pakking altså – virkelig ikke min sterkeste side. Jeg har hvertfall med meg pass, bankkort, myggspray og bikini – det viktigste er på plass med andre ord. 

Har dere en fin kveld? 

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. God tur fine deg! 🙂 Gleder meg til oppdateringer fra paradis. Husk å ta det litt med ro hvis ikke formen er helt 100% i begynnelsen av oppholdet, så blir du fortere frisk. Kos deg masse!

    2. God tur, skjønne deg. Håper du får en fantastisk reise og opplevelse. Tar du med deg skolearbeid, og skriver dere bachlor i gruppe eller alene? Men du har sikkert planlagt godt om dere evt skriver i gruppe, så du ikke bare “stikker av”!!
      Hvilke bøker har du med?
      God tur, gleder meg til å følge med på blogg og snap selv om jeg sikkert blir litt misunnelig!
      Hilsen Anja

    3. Liker veldig godt bloggen din, men synes kanskje du kan bli litt bedre å svare leserne dine 😉 Jeg husker du skrev i et innlegg om at nå gikk chins bedre pga lettere kroppsvekt. Har du gått bevisst inn for å ta av noen kilo? Spurte samme spm under det innlegget, men fikk ikke svar. Så spør igjen 🙂 Også er vi jo veldig nysgjerrig på hvem denne mannen du tilbringer tid sammen med er? Men det forstår jeg om du vil ha hemmelig:) God tur til Thailand!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg