Mine treningsklær

Sponsede klær // Aff.links

Jeg elsker treningsklær, og går så og si alltid rundt i tights, en topp og en genser eller løpejakke over. Gjerne et bånd i håret, og joggesko i en eller annen fresh farge. Jeg har selvfølgelig vanlige klær også, men på fritiden blir det veldig ofte treningsklær på denne frøkna. 

Jeg fikk mange spørsmål om hvorfor det ikke lå linker til treningsklærne jeg har vist dere den siste tiden, så nå har jeg letet på nettet og funnet ut at du får så og si alle klærne jeg har vist fra Puma enten på Zalando, eller XXL. Jeg har linket til de produktene jeg har funnet. 

Sko fra puma finner du HER // Løpejakke finner du HER. 

Klærne i dette innlegget er sponset av Puma, og dere får den som sagt på ulike sports butikker. Jeg har sjekket at XXL har et godt utvalgt, og ellers finnes noen av plaggene på Zalando. I forhold til størrelser, så har jeg M i topper, gensere og jakker, S i sportsbhene, M i tights, og gått en størrelse ned fra min vanlige størrelse i sko. 

Tightsen i lilla finner du HER // Toppen finner du HER // Sko fra Nike finner du HER

Genseren fra Puma finner du HER // Tightsen finner du HER // Skoene finner du HER // sportsbh HER // Singlett HER  (ikke synlig på bildet) 

Jeg har pakket med meg masse freshe treningsklær til Thailand som jeg enda ikke har vist dere. De er mye mer vår og sommerslige og jeg tenker at de passer best der nede. Det er flere singletter i ulike farger og fassonger, noen ganske annerledes enn min vanlige stil. Jeg har også sikret meg et par nye shortser som jeg gleder meg til å vise dere. 

I dag er jeg ikke helt i form, og tar derfor en rolig dag hjemme. Jeg har mer enn nok å ta tak i både på bacheloroppgaven, bloggen, mail, pakking, husvask osv. Det står ikke på ting å gjøre, så jeg tror det skal gå veldig fint med en rolig hjemmedag. Det hadde virkelig vært krise om jeg ble syk nå, kun tre dager før avreise. Så her drikkes det ingefærte til den store gullmedalje. Ullsokkene er på, og jeg har tullet et varm ullteppe rundt kroppen. 

Er alt bra med dere? Hvordan ser din tirsdag ut? 

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Hei! Kanskje et for privat spørsmål, men jeg spør likevel jeg, så svarer du bare hvis du vil.
      Du skriver du bruker S i sportsbh. Hva bruker du vanligvis i omkrets (og eventuelt cup.. der kom det private) i vanlig bh? Jeg er en stor A/liten B i cup, og bruker 75-80 i omkrets. Sliter med at Nike sine standard sportsbh´r blir veldig trange i S, mens M passer i omkrets men gir mindre støtte.
      Har bl.a. en fra Kari traa der man kunne velge cup og omkrets seperat, det funker fint. Men vil gjerne prøve en fra Puma også. Har du noe tips?
      God bedring! Og god tur 😀

    2. Kom nettopp hjem fra en ukes ferie i Thailand, har ikke vært der før men for et fint land! Var i Phuket da, vet ikke hvor du skal, men i allefall gled deg masse og nær du kommer dit; kos deg og nyt det, og ikke glem å bruk masse solfaktor! Og ikke glem å oppdater oss på hvordan du har det. Imens skal jeg prøve å komme i gang med løping etter å ha lest litt tips fra deg, tusen takk for det og masse motivasjon! Elsker hvordan du viser hvordan et sunt og balansert kosthold/liv skal være, ikke bestående av bare salat og shakes men så mye mer! Tusen takk for at du er du og deler (trenings)hverdagen din med oss! 🙂
      God tur til Thailand skjønne deg

    3. Huff, forkjølelsen prøver å trenge seg på det også? :/ Her har halsen vært sår og rennende nese, men har jo ikkje tid til å bli sjuk når Thailand står for tur! Mange av de samme tiltakene er satt i gang her som hos deg, så krysser fingrene for at begge to er friske igjen til fredag 🙂 GOD BEDRING, Maren! 🙂

    4. Så mye fine klær! Men lurer på en ting, vasker du treningstøyet etter hver økt? Selv økter du ikke blir så veldig svett av? Og treningstightsen?
      Jeg kan finne på å hvertfall bruke treningstightsen 2-3 ganger før jeg vasker den, hvis det er styrkeøkter jeg ikke blir så svett av. Synes fort at klærne blir utvasket!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg