Sunday blues

Annonse

Dette har jeg gledet meg til å fortelle dere! For en drøy uke siden mottok jeg en helt fantastik pakke fra min samarbeidspartner 3t-shop. Pakken inneholdt en hel haug av super freshe vårnyheter fra både Adidas og Reebok. Jeg har brukt klærne masse på trening den siste tiden, og dere har fått små glimt av klærne på både instagram og snapchat. Flere av dere har etterlyst linker til klærne. Jeg har bevisst holdt litt igjen, fordi jeg visste at det lå en rabattkode å ventet. 

Så nå dere, nå kan jeg endelig få dele med dere at fra og med i dag og frem til 1 mars får dere 20% rabatt på alle ordinære varer hos 3t-shop. Det betyr at du får en solid rabatt på alle vårfavoritter og nyheter. Alt du trenger å gjøre er å skrive inn rabattkoden: Maren

Jeg elsker dette blå settet, og en ting er at det ser fresht ut, en annnen, og faktisk viktigere i mine øyne, er at klærne er helt fantastisk gode på. Tightsen sitter så godt, den holder litt inn, er høy på livet, og med veldig god strech. Jakken er behagelig, og ha en fin passform. Så er det fargen ja, hjelpes for en drøm av en blåfarge! Jeg har tightsen i XS da den er litt stor på størrelsen, og genseren i M, da jeg liker å kunne ha en singlett under og at den ikke er helt tight. Jeg har samme genser i svart fra før, og den har jeg i S. Så det skiller ikke veldig mye på størrelsene. Samme gjelder tightsen, det er ingen krise å ha den i en str opp eller ned dersom din størrelse skulle bli utsolgt. 

Rabattkoden er: Maren

Lyst å vinne hele antrekket? Sjekk ut min instagram: marenerdvik, der er det nemlig en konkurranse på gang hvor du kan vinne hele denne blå herligheten. 

Da gjenstår det bare å si god søndag, og god shopping!

 

Smiiiil Maren

 

6 kommentarer
    1. Så mye fint! 😀 Frister veldig med litt nettshopping, men får vel vente og se om det er penger på kontoen når man er hjemme igjen fra Thailand-turen som står for tur 😉 Ang. turen så har jeg sett at du også lurer litt på hva du trenger til reisen, men en ting jeg lurer på som du kanskje veit, etter selv å ha vært på FitCamp-tur tidligere (Marbella): Hvor mye treningstøy og hvor mye hverdagstøy hadde du med deg på den turen? Er jo gøy å ha et utvalg, men kanskje ikke nødvendig å dra med seg halve sommergarderoben 😛 På forhånd takk for svar!
      Klem fra ei som har havna midt i pakkekaoset

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg